مرکز پخش هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت یک محصول ثبت اختراع شده همه کاره است که با استفاده از یک جریان قابل تنظیم، آب را اکسیژن می کند و به طور مساوی در اطراف مخزن توزیع می کند.
سرعت حرکت را با گونه و اندازه ماهی هماهنگ می کند و شامل یک نشانگر جریان آب است که به شما نمای کمی جریان آب در هر مخزن را می دهد. ما مرکز پخش هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت هستیم.

مرکز پخش هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

مشخصات هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

مشخصات هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت برخی مشخصات هواده اسپلش باکیفیت:

  1. میکروحباب های ایجاد شده توسط هواده اسپلش پرورش ماهی نه تنها باعث انحلال اکسیژن بسیار کارآمد می شوند، بلکه غلظت نیتروژن محلول و فشار گاز کل آب را نیز کاهش می دهند. این اغلب نیاز به واحدهای گاززدایی خارجی را از بین می برد.
  2. به حداکثر اثر انحلال اکسیژن از شوری 15 s می رسد و برای اکسیژن رسانی به آب، حذف نیتروژن و ایجاد هیدرودینامیک مخزن بهینه برای تولید ماهی به فشار فقط 0.05-0.2 بار نیاز دارد. مکانیزم تحویل فشار کم باعث می شود سیستم بسیار کارآمد باشد.
  3. این محصول که در سیستم های پرورش آبزیان جریان مداوم و یا گردش مجدد نصب شده است، هم اکنون از بزرگترین پروژه های تولید خشکی پشتیبانی می کند. حرکت بازار پروژه های رشد قوی یا تولید پس از تولید پوست و همچنین تأسیساتی را نشان می دهد که امکان رشد کامل ماهی قزل آلا و سایر ماهیان با ارزش را در مخازن بزرگ با قطر 30 متر فراهم می کند.
  4. این دستگاه آب سطح سطحی غنی از اکسیژن را به گردش در می آورد و ستون آب استخر را مخرب می کند. این یکنواختی در دما و سطح اکسیژن را در سراسر حوضچه تضمین می کند. بوش روغن کاری شده آن نیازی به روغن کاری مصنوعی یا نگهداری اضافی ندارد.
  5. سبک وزن، می تواند توسط یک نفر از استخری به استخر دیگر منتقل شود. هوادهی بدون ایجاد تغییر در دما و شوری در زیر سطح صورت می گیرد. مواد ترکیبی پیشرفته با عناصر فاقد خوردگی. مواد هوادهی سری II همان مواردی است که در صنایع خودروسازی و هوافضا استفاده می شود.

بازار خرید هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

بازار خرید هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت ساخت آن در مواد پلاستیکی باعث می شود که آن بسیار سبک و تمیز باشد، که به راحتی امکان انتقال آن از یک مکان به مکان دیگر را فراهم می کند. برای کارکرد تجهیزات باید فقط پریز برق و منبع اکسیژن موجود باشد. قسمت موتور توسط یک شبکه محافظت می شود، تا از ورود اجسام و ماهی ها جلوگیری کند.

این دستگاه هزینه ها را در مواد و نیروی کار کاهش می دهد، که باعث می شود آنها از ارزش بالایی برای پول برخوردار باشند. مجموعه ما بزرگترین و معتبرترین بازار خرید هواده اسپلش پرورش ماهی باکیفیت در ایران است. جهت ثبت سفارش این دستگاه با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما