مرکز پخش هواده اسپلش پرورش ماهی

مرکز پخش هواده اسپلش پرورش ماهی با حذف واسطه ها انواع هواده اسپلش را به صورت فروش مستقیم از سایت مربوطه به قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

خریداران با مراجعه به سایت اینترنتی هواده اسپلش نوع هواده اسپلش مورد نظر خود را در قسمت ثبت سفارش، ثبت کرده و پس از تماس مشاوران فروش با مشتریان و دادن راهنمایی های لازم و اطمینان از خرید مشتری محصول را برای آنان ارسال می شود.

مرکز پخش هواده اسپلش پرورش ماهی

اطلاعاتی درباره هواده اسپلش پرورش ماهی

اطلاعاتی درباره هواده اسپلش پرورش ماهی

امروزه دیگر صید ماهی های دریایی دیگر جوابگوی نیاز جامعه نمی باشد از این رو افراد زیادی به پرورش ماهی در استخر ها روی آورده اند. ولی تراکم زیاد ماهی در ابعاد کوچک استخر های پرورش ماهی موجب کمبود اکسیژن کافی برای رشد ماهی ها می شود که برای جبران کمبود اکسیژن آب و هوا دهی آب استخر ها نیاز به دستگاه هواده اسپلش پرورش ماهی می باشد. 

پرورش ماهی در استخر ها سبب شده است تا بازار هواده اسپلش بسیار رونق پیدا کند. هواده اسپلش در مدل های گوناگون در بازار موجود می باشد. اسپلش معمولی برای استخر های کم عمق قابل استفاده است ولی بچه ماهی ها در لا به لای پره های این دستگاه گیر می کنند و کشته می شوند. برای جلو گیری از تلف شدن بچه ماهی ها اطراف پره های اسپلش را باید با توری بپوشانید. 

منبع تغذیه اسپلش هااز برق می باشد که این برق به صورت تک فاز و یا سه فاز می باشد. نکته مهم در مورد اسپلش های برقی این می باشد که عایق بندی آن باید کاملاً مطابق با استاندارد باشد تا آب  به داخل اسپلش نفوذ نکند و موجب برق گرفتگی نشود. همچنین جنس اسپلش ها باید طوری انتخاب شود که در برابر اشعه خورشید و تغییرات آب و هوایی مقاوم و مستحکم باشد.

هواده های اسپلش دارای انواع گوناگونی می باشند و نکته مهم در مورد اسپلش ها نحوه استفاده و نصب راحت این محصول می باشد که پرورش دهندگان ماهی نیز می توانند این کار را به راحتی انجام دهند. 

کلاهک قارچی اسپلش باید متناسب با اندازه استخر باشد تا آب استخر سر ریز نشود.

 

قیمت روز هواده اسپلش پرورش ماهی

قیمت روز هواده اسپلش پرورش ماهی

فروشنده هواده اسپلش پرورش ماهی انواع مختلف هواده اسپلش را به همراه قیمت روز آن در فروشگاه آنلاین قرار داده است تا مشتریان با مراجعه به آن از قیمت هواده اسپلش پرورش ماهی اطلاع حاصل کنند.

قیمت روز هواده اسپلش ماهی نسبت به نوسانات بازار تغییر می کند. امکان خرید غیر حضوری توسط فروشنده هواده اسپلش ماهی برای مشتریان رفاه و راحتی دسترسی را فراهم نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما