نمایندگی فروش دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی ویبره

دستگاه غذاده اتوماتیک برای مزرعه داران دارای استخرهای بزرگ بسیار مناسب می‌باشد و در طول شبانه روز پیوسته کار می‌کند و سهم مشخصی خوراک ماهی را توزیع می‌کند و در زمان و نیروی کار بسیار صرفه جویی می‌نماید. نمایندگی فروش دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی ویبره با توجه به اهمیت غذادهی منظم ماهی ها این دستگاه را با کیفیت درجه یک و ضمانت محصول در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

نمایندگی فروش دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی ویبره

مشخصات دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی ویبره

مشخصات دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی ویبره دستگاه غذاده اتوماتیک از جمله ابزارآلات کاربردی و کارا برای پرورش دهندگان آبزیان می‌باشد. این دستگاه برای افرادی که با نبود نیروی انسانی با مشکل مواجه شده اند بسیار کارآمد می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا از مشخصات غذاده اتوماتیک ویبره آگاه شوید. این دستگاه تایم توزیع غذای ماهی ها را تنظیم و مشخص می‌کند و در روند سلامت و رشد آبزیان بسیار موفق عمل می‌کند. اهمیت توزیع جیره در ساعت مشخص و به میزان مشخص به دلیل وزن گیری و رشد هر چه بهتر ماهی‌ها می‌باشد که این دستگاه این امر را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد.

دستگاه غذاده آبزیان در انواع متعددی تولید می‌شود ، این دستگاه در انواع مختلف برای انواع ماهی‌های آب سرد ، آبزیان آب گرم، سایز دستگاه ، صنعتی یا نیمه صنعتی، مناسب مزارع بزرگ یا کوچک، خورشیدی و یا برقی ساخته شده و از این رو بسیار مورد توجه پرورش دهندگان ماهی و مزرعه داران می‌باشد. این دستگاه با عملکردی که دارد سبب کاهش هزینه شده و بسیار سودمند می‌باشد. دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی ویبره جهت غذا دهی آبزیان آب های سرد می‌باشند و دارای مخازنی برای نگهداری غذا و تابلوهای تعیین زمان توزیع غذا می‌باشند.

نحوه عملکرد دستگاه به این گونه می‌باشد که توزیع و خارج شدن غذا با نیروی موتور و توسط فنر به طور ویبره و لرزشی انجام می‌شود و به درون استخر ریخته می‌شود. این دستگاه قابلیت تغییر زمان غذادهی را دارا می‌باشد.

قیمت دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی ویبره

قیمت دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی ویبره دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی ویبره با توجه به ویژگی هایی که دارد جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. این دستگاه به آسانی نصب می‌شود و نگهداری از آن نیز بسیار راحت می‌باشد، و هزینه های پرورش آبزی را در مزارع کاهش می‌دهد. مانع از آلوده شدن خوراک ماهی هنگام توزیع می‌گردد همچنین با این دستگاه میتوان انواع مکمل و دارو نیز توزیع کرد. با توجه به استرس ماهی ها هنگام تایم غذا، این دستگاه با توزیع و پخش غذا در ساعت های مشخص مانع از استرس در آبزیان می‌گردد و سبب رشد بهتر آنان می‌شود.

قیمت دستگاه غذاده بسیار مناسب بوده و با توجه به سایز و مخازن دستگاه قیمت آن نیز متفاوت است، نوع برقی و خورشیدی نیز هر کدام دارای رنج قیمت متفاوت می‌باشند. قابلیت تنظیم توزیع غذا نیز از عوامل تعیین کننده قیمت به شمار می‌رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما