نمایندگی فروش پمپ هواده اسپلش

قیمت خرید پمپ هواده اسپلش تک فاز، بر مبنای قابلیتها و امکانات ویژه این سیستم بوده و بستگی به نوع آن و عملکردی که از خود به نمایش می گذارد، دارد. این محصول در دسته بندی انواع تجهیزات پرورشی ماهی بوده و نوساناتی که در بازار وجود دارد، بهای آن را دستخوش تغییرات خواهد نمود. به صورت کلی این سیستم برای واحدهای نگهداری ماهی لازم و ضروری می باشد و کیفیت کارشان را بالا می برد.

نمایندگی فروش پمپ هواده اسپلش

مشخصات فنی پمپ هواده اسپلش

مشخصات فنی پمپ هواده اسپلش دستگاه هواده توربو اسپلش است که برای پرورش ماهیان در استخرهای کوچک و بزرگ کاربرد دارد و ضمن تامین اکسیژن مورد نیاز آب باعث یکنواخت شدن دما و همچنین پراکندگی یکسان مواد غذایی مورد نیاز آبزیان در داخل آب می ‌شود.

مکانیزم عملکرد هوادهی اسپلش به اینگونه است که با شکستن سطح آب باعث می ‌شود که نقطه تماس بین آب و اکسیژن و هوای موجود در فضای اطراف افزایش پیدا کرده و از این طریق سطح بالای آب با اکسیژن بیشتری در ارتباط باشد و باعث پخش شدن این اکسیژن در هوا گردد و سپس با اختلاط آن با آب ‌های لایه‌ های بالایی و زیرین باعث ایجاد اکسیژن بیشتری در آب استخر می شود، همچنین از طریق این عملکرد سبب می ‌شود که گازهای مضری که در آب از قبیل نیترات و آمونیاک وجود دارد از کف استخر خارج شوند.

این دستگاه به دلیل عملکرد فوق ‌العاده ‌ای که دارد و همچنین با تامین اکسیژن آب و غذای گیاهان باعث می‌شود که ماهی ‌ها از بیماری ‌های مختلف درامان باشند. این دستگاه دارای مزایای زیادی از قبیل نگهداری و نصب آسان، کم‌ مصرف بودن، قابلیت تنظیم ارتفاع پروانه آن، دارای شناور عایق در برابر نور خورشید، خروج گازهای ارگانیک و سمی از داخل استخر، اختلاط لایه‌ های مختلف آب با یکدیگر، داشتن توری محافظ برای جلوگیری از آسیب دیدگی ماهی‌ ها و عوامل مختلف دیگر می ‌باشد. دستگاه هواده اسپلش دارای دو دستگاه هواده اسپلش تک ‌فاز و سه فاز می‌ باشد که هر کدام دارای مشخصات و ویژگی‌ های مخصوص به خود می باشند.

روش نصب پمپ هواده اسپلش

روش نصب پمپ هواده اسپلش

پمپ هواده ونچوری به همین منظور طراحی شده و انواع مختلفی از آن برای هر استخر با عمقهای متفاوت گزینه مناسبی به شمار می رود. این دستگاه برای ارائه عملکردی صحیح، ویژگی هایی را در خود دارد که در ادامه بخشی از آن را بیان خواهیم کرد. متداول ترین نمونه های این سیستم در دو نوع تک فاز و سه فاز طراحی شده اند.

مشخصات پمپ هواده فورس پرورش ماهی: ظرفیت آب دهی اسپلش تک فاز و سه فاز 5000، 4200، 3500 قدرت پمپ هواده اسپلش 1.5، 1.1، 0.75 کیلو وات وزن دستگاه 21، 22، 23 کیلوگرم مقدار اختلاط اکسیژن 1950، 1620، 1350 دور موتور 2850 کار اصلی پمپ هواده اسپلش پرورش ماهی در واقع مخلوط کردن آب با هوا می باشد که با روشهای مختلفی صورت می پذیرد. این سیستم ها علاوه بر اختلاط آب و هوا، لایه های مختلف آب را به هم می زنند که در نتیجه آن، دما در همه نقاط آب یکسان شده و ذرات مواد غذایی هم در لایه های مختلف پخش خواهد شد. این مورد به نوعی امتیازات عالی و کاربردی انواع پمپ هواده اسپلش پرورش ماهی می باشد.

بررسی کیفیت پمپ هواده اسپلش

بررسی کیفیت پمپ هواده اسپلش این دستگاه قادر است گازهای مضر و خطرناک را از آب تخلیه کند که این امر در کاهش انواع بیماری در بین آبزیان بسیار مؤثر است. از مزایای استفاده از این دستگاه می توان به نصب و راه اندازی راحت، کیفیت ساخت بالا، از بین بردن انواع رسوبات و آلودگی ها در استخر، مصرف پایین انرژی، دارا بودن قابلیت تنظیم ارتفاع، قابل استفاده در انواع استخرهای عمیق، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، مقاومت بالا در برابر نور خورشید، مقاوم بودن در برابر ضربه، جلوگیری از گرم شدن آب، دارا بودن موتور قدرتمند و ضد آب و …. اشاره کرد. با توجه به مزایای های زیادی که این پمپ دارد، امروزه پرورش دهندگان انواع آبزیان از خریداران عمده این دستگاه هستند و آن را با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند. تمام قطعات به کار رفته در این پمپ از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشند.

از جمله مشخصات پمپ هواده اسپلش مرغوب این است که برای هر استخری با هر اندازه از عمق محصول مورد نظر را طراحی کرده و در اختیار دارد. مشخصات پمپ هواده اسپلش مرغوب: قدرت این سیستم ها از 0.5 تا 3 اسب بخار متغیر است. عملکرد این سیستم به گونه ای ست که آب را با هوا ترکیب کرده و و ضمن تامین اکسیژن، باعث می شوند لایه های مختلف آب به هم خورده و علاوه بر اینکه هوا در همه نقاط آن یکسان می گردد، مواد غذایی هم به صورت عادلانه تقسیم خواهد شد. میزان ترکیب اکسیژن، 1350، 1620 و 1050 می باشد. این محصولات در مراکز پرورش بچه ماهی با محافظ پوشیده شده اند تا این موجودات در اثر برخورد با اسپلش آسیب نبینند. وزن دستگاه از 21 تا 23 کیلوگرم می باشد. انواع تک فاز و سه فاز آن در بازار به راحتی قابل خریداری ست. ظرفیت آبدهی این دستگاه 3500، 4200 و 5000 می باشد.

بازار خرید پمپ هواده اسپلش

بازار خرید پمپ هواده اسپلش اگر قصد خرید پمپ هواده را داشته باشید بهتر است از آخرین قیمت پمپ هواده اسپلش اطلاع داشته باشد، اطلاع از قیمت این کالا به شما این امکان را می دهد تا آن را گران نخرید و بتوانید با قیمت ارزان و در زمان مناسب خریداری کنید.

قیمت پمپ هواده به عوامل متعددی بستگی دارد، کیفیت مواد به کار رفته و امکانات موجود در پمپ هواده از مهمترین عوامل موثر در قیمت این کالا به شمار می رود و از آن جا که قیمت مواد اولیه در طول سال ثابت نمی باشد بهتر است قبل از خرید از قیمت روز این پمپ اطلاع کسب کنید. شما می توانید به طور مستقیم با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار کنید، کارشناسان این مرکز از تجربه و تخصص بالایی در این زمینه برخوردار هستند و علاوه بر این که از مشاوره با آن ها بهره مند می شوید می توانید

این روزها بازار خرید انواع پمپ هواده به علت نقش مهمی که در استخر پرورش آبزیان دارند، بسیار داغ می باشد. این محصول در انواع برندهای متنوع وجود دارد که مدل اسپلش ساخت ایتالیا از استحکام و ماندگاری بهتری برخوردار بوده چرا که کارخانه تولید کننده از بهترین مواد اولیه در ساخت این پمپ استفاده شده است تا از کارایی و عملکرد مناسبی برخوردار باشد. این دستگاه مطابق با استاندارد و تکنولوژی روز دنیا تولید شده است و با ضمانت کیفیت وارد بازار فروش می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما