کارخانه تولیدی هواده ایرجت پرورش ماهی

هواده ایرجت پرورش ماهی، وسیله ای جهت ایجاد جریان در استخر می باشد؛ این کالا قابلیت هوادهی بسیاری داشته و موجب افزایش سطح اکسیژن آب می گردد؛ می دانیم که این مسئله، نقش مهمی در سلامت و بهبود رشد ماهی ها دارد. کارخانه تولیدی هواده ایرجت پرورش ماهی، این محصول را به گونه ای طراحی کرده است که قابلیت حمل و نقل راحتی داشته باشد؛ همچنین روش نصب و راه اندازی این دستگاه نیز آسان است.

کارخانه تولیدی هواده ایرجت پرورش ماهی

بررسی کیفی هواده ایرجت پرورش ماهی

بررسی کیفی هواده ایرجت پرورش ماهی سال هاست که به منظور رفع نیازهای تغذیه ای، استخرهای پرورش ماهی، روی کار آمده اند؛ می دانیم که یک استخر معمولی و راکد، شرایط لازم برای زندگی آبزیان را ندارد؛ زیرا طبیعت ماهی به گونه ای است که تمایل دارد؛ همواره در جریان آب شنا کند.

هواده ایرجت پرورش ماهی از جمله تجهیزاتی است که به میزان بالایی در حوضچه ها و استخرهای پرورش ماهی به کار می رود؛ همان طور که از نام کالا تا حدودی مشخص است؛ این وسیله وظیفه هوادهی به آب استخر را بر عهده دارد.
یکی از مزایای هواده ایرجت نسب به سایر سیستم های هواده این است که قابیلت تزریق هوای بالایی داشته و در عمق آب، جریان دائمی ایجاد می کند.

در رابطه با بررسی کیفیت هواده ایرجت، باید اجزای مختلف آن را از نظر گذارند؛ بدون شک به کار بردن قطعات مرغوب، موجب تولید محصولی باکیفیت با طول عمر بالا خواهد شد؛ به طور معمول هواده ایرجت از دیسک الکتروموتور، شناور، شفت و پره تشکیل شده است؛ شرکت های سازنده این کالا، همواره سعی در بالا بردن کیفیت محصول دارند.

قیمت هواده ایرجت پرورش ماهی

قیمت هواده ایرجت پرورش ماهی قیمت هواده ایرجت پرورش ماهی، وابسته به عوامل گوناگونی می باشد؛ بخشی از این عوامل به تنوع این دستگاه از لحاظ نوع قطعات به کار رفته و کیفیت کار بر می گردد؛ علاوه بر این محل ساخت، مارک محصول و نحوه عرضه آن نیز بسیار مهم است.

به طور کلی عباراتی مثل قیمت فروش یا خرید هواده ایرجت به میزان بالایی توسط فعالان حوزه پرورش ماهی جستجو می شوند؛ زیرا همان طور که پیشتر بیان شد؛ این دستگاه، قابلیت های ویژه ای دارد؛ به عنوان مثال می توان به امکان تنظیم زاویه آن بر اساس شرایط استخر اشاره کرد؛ به این ترتیب کار اکسیژن رسانی، بهتر انجام می گیرد.

علاوه بر آنچه بیان شد؛ دستگاه مذکور، یک جریان دائمی در آب ایجاد می کند؛ این ویژگی، باعث می شود که دمای آب در عمق های مختلف، یکسان باشد؛ به عبارت دیگر هواده ایرجت، لایه های حرارتی را در که در حالت عادی ایجاد می شوند؛ بر هم می زند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما