مرکز خرید دستگاه هواده فورس

دستگاه هواده فورس چیست؟ در ساده ترین معنی می توان گفت دستگاه هوادهی ماهی برای ایجاد هوا و هوادهی در استخر های ماهی، جلبک ها، میگو، آبزیان و غیره استفاده می شود. اسنفاده از این دستگاه بسیار ساده بوده و برای استفاده انواع آبزیان مناسب است.
هواده فورس برای انواع استخر ها حتی با عمق کم ‌(۲۰ سانتی متر) دریاچه ها،حوض های ماهی و … به دلیل قیمت مناسب و استفاده آسان مناسب است .دستگاه هواده در ورودی خود با آب و اکسیژن حباب های ریز می سازد و به صورت پایدار باعث افزایش میزان اکسیژن در آب می شود. دستگاه سوپر فورس قوی تر از دستگاه فورس می باشد.
هوادهی چیست؟ یک روش مفید و مکانیکی برای اکسیژن سازی و حل کردن هوا داخل آب است . به دلیل ته نشین شدن فضولات و مضررات این امر بهتر است از این دستگاه استفاده شود. در طبیعت این امر با باد و ایجاد جریان آب و در پشت سد ها با امواج الکتریکی صورت می گیرد.
از تاثیرات اکسیژن محلول در آب می توان به کمتر شدن تلفات ، رشد سریع ، وزن گیری سریع ، روند رشد سریع و بهینه مصرف خوراک اشاره کرد.
برای آشنایی با انواع این دستگاه و خرید و فروش عمده آن در ادامه با ما همراه باشید . ما به شما یکی از بهترین فروشنده های عمده را معرفی خواهیم کرد تا بهترین خرید را داشته باشید.

راهنمای انتخاب دستگاه هواده فورس

راهنمای انتخاب دستگاه هواده فورس این دستگاه نمونه های زیادی دارد که بسته به نیاز خود و محیط باید آن را انتخاب کرد در این قسمت راهنمای انتخاب و انواع دستگاه را در اختیار شما قرار می دهیم :

در اولین مرحله باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  1. ابعاد و اندازه محیط (محل نگهداری آبزیان استخر ، دریاچه یا هر محیط دیگری)حتی محل مورد نظر شما می تواند عمقی کمتر از ۲۰ سانتی متر داشته باشد.
  2. نوع پرورش آبزیان مورد نظر (گرمابی یا سردآبی )
  3. نوع برق و توان دستگاه و در آخر نوع آبزیان که بالغ هستند یا نا بالغ و میزان وزن آنها.و محیط جغرافیایی و آب و هوای محیط

این مسئله را در نظر داشته باشید که عدم وجود این دستگاه در مزارع میزان تلفات و مرگ آبزیان را تا ۸۵ درصد افزایش می دهد.

یکی دیگر از این دستگاه های مفید دستگاه درام فیلتر صنعتی است. کاربرد اصلی این دستگاه، تصویه آب استخر است این کار از این جهت مفید است که فضولات و آب بی کیفیت را تخلیه می کند و در قدیم این کار به صورت دستی با نیروی انسانی صورت می گرفت اما در دنیای صنعتی امروز دیگر نیروی انسانی چندان کارآمد نیست و بیشتر از وسایل صنعتی و الکتریکی استفاده می شود ‌. و حالا به طور کلی انواع دستگاه ها را برای شما نام می بریم:

در بالا به فواید دستگاه هوادهی اشاره کردیم این دستگاه دارای پروانه هایی از هر دو طرف است که شامل ۴ یا ۶ پروانه هستند. همان طور که از نامش پیداست الهام گرفته از پارو های قایق است. این دستگاه را می توان به راحتی از جایی به جای دیگر نقل مکان کرد و با حرکات عمودی و افقی که دارد و با قدرت پرتاب آبی که دارد بخش زیادی اکسیژن آب را تأمین می کند. در جنوب کشور که مزارع پرورش ماهی زیاد است این دستگاه می تواند تا بخش زیادی تلفات را کاهش دهد و کمبود اکسیژن را جبران کند . این دستگاه به صورت شناور در آب عمل می کند.

نحوه کار دستگاه هواده فورس

نحوه کار دستگاه هواده فورس دستگاه هواده فورس با مکش هوا و تبدیل آن به حباب های ریز میزان اکسیژن محلول در آب را افزایش داده و با بر هم زدن لایه های آب و تصویه آب و فضولات کف استخر اکسیژن آب را افزایش می دهد. دستگاه هواده پدالی به صورت عمودی و یا افقی در سطح آب قرار می گیرد و با پروانه های خود که شبیه به پارو های قایق هستند، حباب در آب تولید می کند. به راحتی با اندکی هزینه سود دهی شما را بیشتر می کند و دیگر شاهد تلفات آبزیان نخواهید بود و کیفیت محصولات شمارا بالا می برد. اگر شما حوض های زیادی دارید، خرید عمده این محصول برای شما به صرفه تر خواهد بود و اگر خودتان پخش کننده هستید می توانید از مجموعه فارود صنعت، قطعا خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

بررسی کیفیت دستگاه هواده فورس

بررسی کیفیت دستگاه هواده فورس کیفیت دستگاه هواده فورس بستگی به قطعات تشکیل دهنده آن و نوع استفاده شما بستگی دارد .اگر این دستگاه را از جای معتبر تهیه کنید نگرانی بابت سلامت آن نخواهید داشت زیرا این دستگاه به طور کل نیاز به روغن کاری و تعویض قطعات ندارد و انواع مختلف در ابعاد و مکانیزم مختلف دارد . قیمت این دستگاه هارا عوامل زیادی تعیین می کنند که در اینجا آنها را به طور مختصر توضیح خواهم داد:

  • مارک دستگاه هواده (از چه برندی باشد و کدام کشور آن را تولید کرده باشد)
  • نحوه نصب، راه اندازی و شیوه کار دستگاه (برخی دستگاه ها نیاز به متخصص برای نصب ندارند و کار با آن بسیار ساده است)
  • میزان اکسیژن دهی دستگاه (میزان اکسیژنی که دستگاه می دهد چه مقداری از سطح آب را تحت تاثیر قرار می دهد)
  • تک فاز یا سه فاز بودن
  • قدرت موتور دستگاه هواده (قدرت موتور آن زیاد یا کم باشد که باز هم با توجه به کارایی دستگاه میتوانید تصمیم بگیرید)
  • به جز مواردی که ذکر شد مسئله دیگری هم هست اینکه دستگاه ساخت کدام کشور باشد و شیوه تجارت ماهی چگونه باشد.

بازار عرضه دستگاه هواده فورس

بازار عرضه دستگاه هواده فورس با توجه به اینکه کشور ما از شمال و جنوب توسط دریا محصور شده است، طبیعتا پرورش آبزیان بسیار پر رونق و فراگیر است به طوری که در جنوب کشور به هر طرف که نگاه کنید یک استخر پرورش ماهی را مشاهده خواهید کرد . بیشترین مصرف کنندگان این دستگاه ها کسانی هستند که پرورش ماهی دارند و با توجه به کیفیت و کارایی و هدفمند بودن دستگاه هواده فورس و قیمت مناسب در مقابل کاربرد فراوان،بازار عرضه این محصول با استقبال فراوانی رو برو است.

یکی از بهترین فروشنده های این محصول کارآمد مفتخر است که در مشاوره رایگان و خرید شمارا یاری نماید. می توانید از سایت آبزی پرور تنوع محصولات را مشاهده کنید و با خیالی راحت محصولی سالم و با کیفیت را خریداری کنید. لازم به ذکر است این مجموعه به صورت عمده در خرید و فروش فعالیت می کند.

سوالات متداول شما

بهترین دستگاه هواده فورس از کجا بخرم؟

سایت آبزی پرور و مجموعه فارود صنعت، یکی از بزرگترین مراکز فروش مستقیم تجهیزات پرورش ماهی، امکان خرید بهترین دستگاه هواده فورس با قیمت مناسب را فراهم آورده است.

ارسال دستگاه هواده فورس به سراسر کشور انجام می شود؟

شما در هر کجای ایران که هستید می توانید از طریق مجموعه فارود صنعت، در کمترین زمان ممکن، سفارش خرید آنلاین خود را به ثبت برسانید.

20

  1. سلام و خدا قوت
    شرایط گارانتی و ضمانت پس از فروش این پمپ ها به چه صورت است؟

  2. سلام و وقت بخیر … متنوع سازی محصول می تونه سهم بازار رو افزایش بده و باعث کاهش قیمت بشه … شما در این زمینه بسیار خوب عمل کردید …امیدوارم به همین روند ادامه بدید…

  3. سلام محتوای بسیار خواندنی و جذابی در این سایت خواندم و با انجام سفارش از این مجموعه محصولی مرغوب و قیمتی به صرفه تحویل گرفتم.

  4. سلام و خسته نباشید. از زمانی که این دستگاه هواده فورس را نصب کردیم. ماهیان بزرگتر شدند.

  5. سلام و تشکر از مجموعه فارود بابت کیفیت محصولاتشون. میخواستم اطلاعاتی راجب اعطای نمایندگی فروش ازتون بگیرم. تشکر میکنم پاسخ بدین.

    • سلام وقت بخیر
      لطفا جهت اطلاع از قیمت ها فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند و راهنمایی تان کنند.

  6. سلام و خسته نباشید
    من از مشتریان شماهستم و راضی بودم . قیمت هایی که ارائه میدید عالی است

  7. با سلام و وقت بخیر. قیمت این دستگاه های هوادهی چنده؟ ارسال دارید؟

    • سلام خانم ارجمند عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم در خصوص قیمت ها را در اختیار شما قرار بدهند.

  8. می توان گفت دستگاه هوادهی ماهی برای ایجاد هوا و هوادهی در استخر های ماهی ، جلبک ها ،میگو ، آبزیان و… استفاده می شود. اسنفاده از این دستگاه بسیار ساده بوده است و برای استفاده انواع آبزیان مناسب است .

  9. سلام وقت بخیر همسرمن پرورش ماهی دریایی دارد میشه از مشاورانتون خواهش کنم باایشون تماس بگیرند و درخصوص دستگاه هواده فورس بهشون توضیحاتی بدهند .

  10. هواده فورس بهترین نوع اش اس4 هستش مدل های دیگه اش قدیمی هستش با تشکر از شما

  11. سلام خسته نباشید خدا قوت من تا به حال کار نکردم در این حوزه امکان اموزش رو دارید شما یا خیر

  12. با سلام من ده تا این دستگا ها رو برای ترکمن چای می خام برا فردا پولم نقده اگه اوکی هستید واریزی کنم

  13. دستگا فورس با بقیه دستگا ها چه فرقی داره و چگونه کار میکنه

  14. فورس با اسپیلیپس می تونه بهترین ترکیب صنعتی ایران باشه شما بهترین اید دمتون گرم

  15. پدل های ماتهی در این فورس مکی تونه بهترین عملکرد رو داشته باشه چون من خودم از این فورس هاروداشتم ماهی زیادی پرورش دادم

  16. استخر های کم عمق می تونه بسیاری از از این پمپ ها رو جواب گو باشه با کیفیت

  17. سلام پمپ های چند کار ه میتونه قدرت بالایی رو منتقل کنه و تخلیه کامل استخر انجام بشه

  18. سلام پمپ های زیادی در بازار قرار داره اما پمپ های اصل رو باید از جای مطمئن خریداری کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما