ارائه غذاده اتوماتیک پرورش میگو

غذاده اتوماتیک پرورش میگو دستگاهی پیشرفته است که می تواند غذا را به صورت همزمان و با سرعت بالا در ‌کل استخر توزیع کند. ارائه غذاده آن هم در مدل ها و سایزهای مختلف باعث شده تا مصرف کنندگان انتخاب های زیادی پیش رو داشته باشند و بتوانند به راحتی نیاز خود را برطرف سازند. این تجهیزات ارائه شده به صورت تکی و عمده ای به فروش می رسند و هر کدام نرخ خاصی دارند که مشتری می تواند خرید کند.

ارائه غذاده اتوماتیک پرورش میگو

کارایی غذاده اتوماتیک چیست؟

کارایی غذاده اتوماتیک چیست؟ کارایی غذاده اتوماتیک بسیار ساده بوده و در صورتی که به صورت دقیق نصب شد کارایی فوق العاده ای خواهد داشت. این دستگاه از اجزای مختلفی چون مخزن و لوله های توزیع تشکیل شده است که در وسط استخر به هم متصل می شوند و مواد غذایی داخل مخزن بزرگ قرار می گیرند و توسط لوله ها به تمام نقاط پخش می گردند.‌

لوله ها همیشه بالاتر از سطح آب قرار می گیرند و می توانند مواد خوراکی را تا شعاع ۱۰ متر پراکنده کنند بدین ترتیب این سیستم در استخرهای بزرگ بازدهی خوبی دارد. زمانی که دستگاه شروع به فعالیت می کند غذاهای نرم و پودری شکل از طریق لوله ها به اطراف پراکنده می شوند و توسط سیستم هواده به تمام نقاط آب می روند.

کارایی آن ساده بوده و می تواند در هر زمانی بهترین عملکرد را داشته باشد. لوله ها دارای ضخامت زیادی هستند هستند و قطر بالایی هم دارند به طوری که مواد غذایی بدون افت فشار و به صورت کامل درون آب ریخته می شوند. سبک بودن وزن این دستگاه باعث شده تا در کنار حمل و نقل آسان نصب و اجرای راحتی هم داشته باشد.

مرکز پخش غذاده اتوماتیک پرورش میگو

مرکز پخش غذاده اتوماتیک پرورش میگو این مرکز پخش غذاده اتوماتیک پرورش میگو را به صورت عمده و در حجم بالا توزیع می کند که در این صورت نرخ کمتری دارد. تولیدی به عنوان اولین و برترین توزیع کننده غذاده به بازار است و توانسته محصولات خود را در کمترین زمان به دست مصرف کنندگان برساند.‌ وجود این مراکز پخش به تولیدی کمک کرده تا فروش بیشتری را در بازار تجربه کند که این امر خود رمینه ساز تولید بیشتر می شود و سود زیادی هم برای تولیدی به همراه دارد.

این محصولات توزیع شده دارای سطح کیفی بالایی هستند و به همین دلیل بیشترین فروش را به خود اختصاص می دهند. این نمایندگی به عنوان بهترین توزیع کننده فعالیت گسترده ای در این عرصه دارد و با تبلیغ برند و ثبت سفارشات و همچنین تحویل به موقع آنها نقش مهمی در امر پخش و رفع نیاز بازار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما