بازار خرید اسپلش هوادهی ماهی

اسپلش هوادهی ماهی، از جمله وسایل و لوازمی است، که در استخر ها کاربرد بالایی دارد. این دستگاه با انتقال هوا و اکسیژن به عمق های بیشتر استخر، اکسیژن مورد نیاز ماهی ها را به آن ها می رساند ‌‌و از تلفات ماهی ها جلوگیری می کند و راندمان تولید محصول را افزایش می دهد. بازار خرید اسپلش استخر پرورش ماهی، یکی از راه های تهیه این ابزار آلات است و انواع و اقسام این دستگاه ها با مکانیزم های متفاوت را دارا می باشد.

بازار خرید اسپلش هوادهی ماهی

مشخصات فنی اسپلش هوادهی ماهی

مشخصات فنی اسپلش هوادهی ماهی اسپلش پرورش ماهی دارای مشخصات فنی و فیزیکی است، که در این مطلب به بیان چند مورد از آن ها می پردازیم، تا خواننده این مطلب با آگاهی از آن ها و با توجه به نیاز خود، بهترین و مناسب ترین اسپلش ها را با توجه به شرایط خود انتخاب کرده و بهره بیشتری از کار پرورش ماهی خود به دست آورد. قدرت برحسب کیلو وات و اسب بخار هر یک از انواع اسپلش های فنی متناسب با حجم و اندازه استخر های ماهی ها و حجم آب موجود در آن ها می باشد، به طوری که این قدرت مناسب موجب می شود، که آب از لایه های پایین تر پمپ شود و به سمت بیرون پرتاب گردد و به صورت پی در پی با هوا مخلوط شده و اکسیژن را به ماهی ها در عمق های بیشتر برساند. دور موتور در دقیقه در هر یک از این دستگاه ها متناسب می باشد و در جا به جا و پمپاژ کردن آب مؤثر است. ظرفیت جا به جا کردن آب بر حسب لیتر بر دقیقه مقدار قابل توجهی می باشد و همین ظرفیت سبب بهینه شدن کار این اسپلش ها می گردد. از مشخصات فیزیکی هم می توان به جنس عالی این اسپلش ها اشاره کرد. جنس پلی اتیلن مقاوم و مرغوب در بدنه این دستگاه موجب می شود، که عمر آن افرایش پیدا کند و سالیان سال در مقابل نور خورشید و برخورد ضربه از خود مقاومت نشان داده و به خوبی کارایی خود را حفظ کند. وجود توری ها و شبکه ها در مجرای اسپلش ها هم یکی دیگر از مشخصه های فیزیکی این دستگاه ها است، که موجب می شود بچه ماهی ها وارد مجاری اسپلش ها نشوند و در اثر برخورد با پره های آن ها کشته نشوند و تلفات آن ها کم گردد.

طریقه نصب اسپلش هوادهی ماهی

طریقه نصب اسپلش هوادهی ماهی طریقه نصب اسپلش هوادهی ماهی برای عملکرد صحیح این دستگاه اهمیت بالایی دارد. محل قرار گیری صحیح اسپلش، در میزان هوا دهی آن ها تاثیر دارد. نصب دستگاه در محل مناسب، موجب حرکت بهتر آب می شود ‌و در نتیجه اکسیژن و غذا به تمام ماهی ها و به همه جای استخر می رسد. نصب دستگاه اسپلش آسان است و به راحتی می توان آن را در قسمت های مختلف استخر نصب کرد و از کارایی آن نهایت استفاده را برد. برای نصب این دستگاه در ابتدا کافی است، محل مورد نظر برای قرار گیری آن انتخاب شود ‌و سپس این دستگاه را در آن محل وصل کنید. در صورت نداشتن مهارت برای جای گذاری و راه اندازی اسپلش استخر ماهی، گروه حرفه ای ما در این زمینه آماده خدمت گذاری می باشند و در کم ترین زمان ممکن در محل مورد نظر حاضر شده و آن را برای شما در محل مناسب متصل و راه اندازی می کند. تیم حرفه ای ما با محاسبه دقیق بهترین محل را شناسایی و اسپلش را در آن محل جانمایی می کند.

انواع اسپلش هوادهی ماهی

انواع اسپلش هوادهی ماهی انواع اسپلش هوادهی ماهی از نظر کارایی و کیفیت در حد مطلوبی هستند و موجب افزایش راندمان کار تولید ماهی ها می شوند. حرکت دادن لایه های آب استخر و جا به جا کردن آب، موجب مخلوط شدن آن با اکسیژن می شوند و ماهی ها راحت تنفس می کنند و همچنین حرکت مداوم آب باعث می گردد، که غذا ها در تمامی عمق های استخر موجود باشند و به راحتی در دسترس تمامی ماهی ها قرار بگیرند. هواده توربو اسپلش یکی از انواع این دستگاه می باشد، که با توجه به قدرت و کارایی محل استفاده خود را دارند. مشتریان می توانند با توجه به اندازه استخر و عمق استخر و تعداد ماهی ها و حجم تولید آن ها خود، از این دستگاه برای هوادهی و خارج کردن گاز های سمی چون دی اکسید کربن از آب استفاده کنند. هواده اسپلش ایرجت هم مانند دیگر دستگاه ها به پمپ کردن و پرتاب آب کمک می کنند. استفاده از این ابزار در استخر ها ضرورت دارد و موجب افزایش تولید ماهی می شود. هواده اسپلش ماهیان سردابی و گرمابی هم همانطور که از نامش پیدا است هم در استخر ماهیان سردابی و هم در استخر ماهیان گرمابی استفاده می شوند و مکانیزیم عمل خوبی دارند و با مصرف انرژی بهینه و مناسب کارایی خود را نشان می دهند و این دستگاه ها مانند انواع دیگر آن از قابلیت های خوبی برخوردار است و می تواند کارآمد عمل کند. انواع مختلف اسپلش ها را می توان به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسب، از مراکز و مراجع فروش حضوری و اینترنتی با ضمانت نامه دریافت کرد و با نصب آن ها به سود خوبی در کار پرورش ماهی رسید و حجم تولید را در زمان و با هزینه معین چندین برابر کرد. هواده های کمبوجیت، فورس و اسپلش تکفاز، از مدل های متنوع اسپلش ها می باشند، که موجب شده اند تا امروزه کار پرورش ماهی به شکل مدرن تر و جدیدتر صورت بگیرد و ماهی و فرآورده های آن در دنیا فراوان گردد و نیاز بشر به این ماده خوراکی رفع شود.

مرجع فروش اسپلش هوادهی ماهی

مرجع فروش اسپلش هوادهی ماهی مرجع فروش اسپلش هوادهی ماهی از طریق این سایت، به فروش مستقیم و بدون واسطه این دستگاه ها اقدام کرده است و سبب شده تا این اسپلش ها با قیمت های پایین تری به دست خریداران آن ها برسند. این مرجع شرایط ویژه ای برای مشتریان خود فراهم کرده و امتیازاتی را برای آن ها در نظر گرفته اند و سعی در جهت جلب رضایت آن ها نموده اند.

خریداران و مشتریان برای برقراری ارتباط با این مجموعه می توانند از طریق تمامی راه های که در این سایت درج شده است، استفاده کنند و اطلاعات مورد نظر را کسب کنند و سفارشات خود را ثبت کرده و با بهترین قیمت و کیفیت محصول مورد نظر خود را در محل مورد درخواست خود تحویل گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما