تولید دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی

یکی از تجهیزات مهم در استخر پرورش آبزیان درام فیلتر است که نقش مهمی در تصفیه آب استخر دارد و با توجه به کاربرد فراوان از فروش بالایی برخوردار می باشد. این روزها شرکت های مختلفی در زمینه تولید دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی مشغول کار و فعالیت می باشند و این محصول را با بهره گیری از متریال درجه یک و توسط تکنولوژی مدرن در اندازه و ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می کنند.

تولید دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی

مشخصات دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی

مشخصات دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی از مشخصات دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه در اندازه و ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شود و دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ می باشد که در برابر خراشیدگی و خوردگی بسیار مقاوم است.
  • مجهز به تابلو برق و سیستم هشدار دهنده می باشد و از دوام و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است.
  • از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و هزینه استهلاک و نگهداری آن پایین می باشد.
  • قابلیت استفاده در انواع استخرهای کوچک و بزرگ را دارد و با استفاده از این دستگاه راندمان تولید افزایش پیدا می‌کند.
  • این دستگاه به بهترین شکل عملیات تصفیه آب استخر را انجام می‌دهد و محیط استخر را از انواع لجن و فضولات آبزیان و … پاکسازی می کند.
  • با استفاده از این درام فیلتر نیاز به نیروی انسانی به حداقل می‌رسد و در وقت و هزینه همچنین مصرف آب صرفه جویی خوبی صورت می گیرد.

در حال حاضر انواع دستگاه درام فیلتر با برندهای ایرانی و وارداتی در بازار مشاهده می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت می باشند و نوع خارجی آن با توجه به نوسانات اخیر نرخ ارز قیمت بالاتری دارد ‌و مشتری بر حسب نیاز و بودجه خود می تواند محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نماید.

خرید مستقیم دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی

خرید مستقیم دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی امروزه خرید دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی به شیوه های گوناگون در سطح کشور در حال انجام می باشد و یکی از بهترین روش ها خرید مستقیم دستگاه درام فیلتر است که قیمت به دلیل نبودن واسطه ها مناسب و مقرون به صرفه تر است و تمامی اقشار توانایی خرید این دستگاه را دارند. یکی از بزرگترین سایت های خرید انواع تجهیزات پرورش آبزیان با بهترین قیمت و کیفیتی عالی همین شرکت می باشد.

خرید از این مرکز مزایای زیادی به همراه دارد که از مهمترین آن می توان به خدمات دهی مناسب‌، امکان خرید عمده با کمترین هزینه، تسریع در خرید، آشنایی با شرکت های تولید کننده معتبر داخلی و خارجی، ارسال محصول به آدرس مشتری و ‌…. اشاره کرد که با توجه به فراهم بودن شرایط آسان امروزه اکثر افراد این نوع خرید را انتخاب می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما