خرید ارزان هواده اسپلش ماهی 

اگر در حال حاضر استخر بزرگ پرورش ماهی،میگو و هرگونه آبزی دیگری را دارید، باید از آن ها به خوبی مراقبت کنید، تا به خوبی رشد کنند و دچار مشکل نشوند، یکی از لوازمی که در مزرعه های پرورش آبزیان مورد استفاده قرار میگیرد، اسپلش ماهی است. مجموعه ما این محصول را به بازار توزیع می کند، با خرید ارزان هواده اسپلش ماهی از آبزیان خود به خوبی مراقبت می کنید و هم هزینه کمتری پرداخت می کنید.

خرید ارزان هواده اسپلش ماهی 

انواع مختلف هواده اسپلش ماهی 

انواع مختلف هواده اسپلش ماهی  اسپلش مدل های مختلفی دارد و شما با توجه به نیاز خود نمونه مناسب را میتوانید، انتخاب کنید، در ادامه به بررسی مدل های موجود در بازار می پردازیم، دستگاه هواده اسپلش تک فاز: این محصول تا ظرفیت ۵۰۰۰ لیتر آب را میتواند، جا به جا کند و آب را به قسمت های مختلف پمپاژ می کند و برای استخرهای کوچک و متوسط مناسبی است و قدرت موتور محصول کاملا بالا است و عمر مفید بالایی نیز دارد، موتور این کالا در هر دقیقه ۲۸۵۰ بار میچرخد.

این دستگاه کاملا سبک است و هم چنین در هر دقیقه ۱۳۸۰ کیلوگرم اکسیژن را جا به جا می کند، نمونه تک فاز این محصول جزء بهترین اسپلش های دنیا است و از هر لحاظ نیازهای شما را برطرف می کند و هم چنین این اسپلش تک فاز محفظه ای دارد، که از ورود ماهی های کوچک به قسمت های داخلی محصول جلوگیری می کند، بسیار از ماهی های کوچک به علت نبود این محفظه امکان دارد، تلف شوند، اما هنگام تولید این محصول به این نکته توجه ویژه ای کرده ایم.

هواده اسپلش سه فاز: این محصول برای استخرهای بزرگ و صنعتی مناسب است و آب و غدا را به تمامی نقاط پخش می کند و این کالا به برق سه فاز نیاز دارد، محصول پمپاژ سریع تری نسبت به نمونه تک فاز دارد و موتور با قدرتی بالای که دارد، وظایف خود را به درستی انجام می دهد و هم چنین جریان آب را دستگاه به صورت عمودی پمپاژ می کند. هواده اسپلش سه فاز ما به صورت کاملا حرفه ای طراحی و تولید شده است.

دستگاه قیمت بسیار مناسبی دارد و به راحتی میتوانید، آن را تهیه کنید و شرایط زیستی آبزیان خود را بهبود ببخشید. هواده توربو اسپلش محصول منحصر به فرد دیگری است، که توسط مجموعه ما به سراسر ایران توزیع می شود، موتور این محصول قدرتمند تر از دو مدل دیگر است و آب را به شکل متفاوتی پمپاژ می کند.

راهنمای انتخاب هواده اسپلش ماهی 

راهنمای انتخاب هواده اسپلش ماهی  هنگام خرید هواده اسپلش ماهی باید به نکاتی توجه کنید، تا نمونه مناسبی را انتخاب و خریداری کنید، در ادامه راهنمایی های لازم را جهت خرید این محصول در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم، اگر قصد خرید محصول درجه یک و باکیفیتی را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم، خرید خود را از مراکز معتبر و باتجربه انجام دهید، شرکت های معتبر همیشه محصولات مرغوبی را به خریداران خود عرضه می کنند و هیچ وقت کالاهای بی کیفیتی را ارائه نمی کنند، تا اعتبار خود را از دست ندهند.

متاسفانه برخی از شرکت های سودجو و فرصت طلب برای سود بیشتر خود از قطعات فیک و جعلی برای تولید کالای خود استفاده می کنند و دستگاه های خود را با قیمت بسیار ارزانی به بازار توزیع می کنند و خریدار گول قیمت کم این کالاها را میخورد، ولی متاسفانه فقط این محصولات شاید از نظر ظاهری شبیه به یک هواده اسپلش مرغوب می باشند، ولی بسیار نامرغوب هستند. نکته بعدی موتور به کار رفته در محصول است.

دقت کنید، قدرت موتور کالایی که انتخاب می کنید، بالا باشد و به راحتی آب را پمپاژ کند، هم چنین دستگاه باید اندازه استانداردی داشته باشد و فضای بسیار زیادی را در داخل استخر اشغال نکند، جنس روکش این کالا باید به گونه ای باشد، که در برابر رطوبت و نور آفتاب مقاوم باشد و دچار فرسودگی نشود. محصولاتمان تمامی ویژگی های ذکر شده بالا را دارا هستند و شما به راحتی میتوانید، آن ها را خریداری کنید.

هم چنین محصولاتمان را هنگام فروش گارانتی می کنیم، تا خیالتان از بابت این که نمونه مرغوب و بروزی را تهیه کرده اید، راحت باشد.

نحوه عملکرد هواده اسپلش ماهی 

نحوه عملکرد هواده اسپلش ماهی  در ادامه نحوه عملکرد هواده اسپلش ماهی را به شما عزیزان بیان می کنیم، تا بیشتر با این محصول آشنا شوید. این دستگاه معمولا در وسط استخر قرار می گیرد و آب را از قسمت انتهایی جذب و به قسمت های مختلف پخش می کند و با این کار اکسیژن موجود در آب را افزایش می دهد و باعث می شود، آبزیان اکسیژن بیشتری دریافت کنند. علاوه بر آب این دستگاه غذا را نیز پخش می کند و همه آبزیان به یک اندازه غذا دریافت می کنند.

این محصول یکی از تکنولوژی های محبوب و کاربردی اخیر است، که باعث پیشرفت صنعت پرورش آبزیان شده است، نام دیگر این محصول خارق العاده پمپ هواده پرورش ماهی است. مشاوره قبل از خرید رایگان است و اگر احتیاج به راهنمایی بیشتر دارید، با واحد مشاوره تماس بگیرید، مشاوران ما همیشه آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

مرجع فروش هواده اسپلش ماهی 

مرجع فروش هواده اسپلش ماهی  مرجع فروش هواده اسپلش ماهی هستیم و با تولید انبوه این محصول سفارشات عمده شما مشتریان عزیز را نیز میتوانیم، تامین کنیم. سفارشات عمده شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تولید و به دستتان میرسانیم، خریدهای عمده شامل تخفیفات ویژه ای نیز می شوند. هم اکنون به صورت اینترنتی بدون اتلاف وقت و در هر ساعتی از شبانه روز خرید خود را میتوانید، انجام دهید.

در سایت عکس و مشخصات فنی محصول بیان شده است و این توضیحات باعث می شود، با توجه به نیازهای خود کالای مناسبی را انتخاب کنید. کادر مجرب و متعهد ما به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند، تا بهترین محصول را تولید و به شما مشتریان عزیز ارائه کنند، همیشه درصدد کسب رضایت شما هستیم و تا سر حد زیادی در این راه موفق بوده ایم، اگر مشتریان شرکتی از محصولات تولید شده رضایت کاملی داشته باشند، باعث می شود، اعتبار آن مجموعه بالا برود.

با یک جست و جو ساده، به هر چیزی که احتیاج داشته باشد، میتوانید، دسترسی پیدا کنید. خرید آنلاین از طریق سایت بسیار ساده و آسان است و در عرض چند دقیقه خرید خود را میتوانید، انجام دهید. اگر هرگونه انتقاد و پیشنهادی نسبت به مجموعه ما و محصولاتمان دارید، با واحد پشتیبانی تماس بگیرد و مشکل به وجود آمده را با واحد پشتیبانی در میان بگذارید، اصالت کالاهای خود را کاملا تضمین می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما