شرکت عرضه پمپ هواده اسپلش 

فروشگاه اینترنتی ما، در زمینه پخش انواع مختلفی از پمپ هواده از جمله پمپ خواهد اسپلیش فعالیت دارد. شما می‌توانید با مراجعه کردن به شرکت پخش پمپ هواده اسپلش ما، انواع مختلفی از این محصولات را به‌ صورت عمده و خرده و با قیمت پایین خریداری نمایید. کارشناسان ما در بخش فروش آمادگی پاسخ‌ گویی به سوالات شما مشتریان عزیز را دارد.

شرکت عرضه پمپ هواده اسپلش 

مشخصات فنی پمپ هواده اسپلش 

مشخصات فنی پمپ هواده اسپلش 

شرکت‌ های مختلف هستند که در زمینه تولید پمپ هواده اسپلیش فعالیت دارند و این دستگاه‌ ها را تولید کرده و به بازار عرضه می‌کنند. در مورد مشخصات فنی باید به موارد زیر اشاره بکنیم:

  • این پمپ دارای محافظ حرارتی است تا در برابر نوسانات برق منطقه بتواند مقاومت خوبی داشته باشد.
  • تمامی قطعات قسمت‌ های آلومینیومی قبل‌ از آن که رنگ شوند، در حوضچه‌ های مخصوصی قرار می‌گیرند. در آن‌ جا چربی گیری شده و سپس اسید کاری می‌شوند تا در مقابل خوردگی هایی که در نمک‌ های محلول در آب وجود دارند، بتوانند مقاومت زیادی داشته باشد.
  • انسجام موتور های پمپ‌ های اسپلیش دارای سیم‌ پیچی استانداردی هستند و از روغن‌ های غیر سمی پر شده‌اند که این روغن‌ ها پارافین خوراکی است و جهت خنک کردن بهتر دستگاه در داخل آن قرار گرفته‌ است.
  • در نوع دیگری از این پمپ‌ ها، برای کیفیت بهتر و بالا بردن عمر آن از روغن‌ های مخصوص پمپ و الکتروموتور استفاده می شود.
  • تمامی این پمپ ها دارای یک سریال مشخصی هستند که بر روی بدنه حک شده است و به عنوان شماره شناسایی آن است.
  • برای اینکه این پمپ ها بتواند در مقابل نمک های محلول، لجن ها و غیره مقاومت خوبی داشته باشند، از کابل های مخصوص استفاده می شود.

کاربرد پمپ هواده اسپلش 

کاربرد پمپ هواده اسپلش  جمعیت جهان هر لحظه رو به رشد است و با رشد جمعیت، نیاز بیشتری برای غذا ایجاد می‌شود. بنابراین لازم است تا مواد غذایی مورد نیاز تامین شده و جایگزین گردد. تامین مواد غذایی به روش‌ های سنتی و طبیعی دیگر قادر به پاسخ‌ گویی نیست. در خصوص غذا های دریایی و در شاخه آبزیان و ماهی‌ ها دیگر پاسخ‌ گوی این افزایش جمعیت را نمی‌دهند.

بنابراین برای حل این مشکل اقدام به پرورش ماهی در محیط‌ های خاص و با شرایط مخصوصی می‌شود. استخر هایی که برای پرورش ماهی‌ ها به وجود می‌آید با استفاده از شرایط استاندارد و امکانات خاصی تشکیل‌ شده تا بتواند محیطی مناسب برای پرورش و رشد آبزیان قرار بگیرد و همواره از ابزار های مختلفی برای پرورش ماهیان استفاده می‌ شود. محیطی که ماهی‌ ها در آن پرورش می‌ شود باید کاملاً استریل شده باشد.

از جمله تجهیزاتی که برای محیط‌ های استخری بسیار استفاده می‌شود، دستگاه هواده اسپلیش است. به‌ خاطر تراکم بالایی که آبزیان در استخرها دارند، میزان اکسیژن در آن‌ ها به مقدار حداقلی می‌ رسد. همچنین به‌ خاطر فرآیند های فتوسنتز و تابش آفتاب، دیگر اکسیژن به‌ صورت طبیعی در آن وجود ندارد.

بنابراین باید از دستگاه هواده اسپلیش برای پرورش ماهی‌ های متراکم استفاده بکنند تا از این طریق، کمبود اکسیژن در آب را جبران کنند. یکی از انواع هواده پرورش ماهی همین دستگاه‌ ها است که برای استخر هایی با عمق‌ های مختلف ساخته می‌ شود. بر ابن اساس مدل‌ های مختلفی دارد.

هوا دهی یک نوع فرایندی است که در طی آن، آب‌ و هوا با همدیگر مخلوط شده و در نتیجه باعث می‌ شود میزان اکسیژنی که در آب محلول است به حد اشباع نزدیک شود و اکسیژنی که برای مصرف ماهی‌ ها مورد نیاز است تأمین گردد. فرآیند هوا دهی با کمک دستگاه‌ های مکانیکی انجام می‌گیرد.

هر وسیله‌ ای که بتواند آب‌ و هوا را مخلوط‌ کند، نوعی دستگاه هواده نامیده می‌شود و از آنجایی‌که راندمان کار و مصرف انرژی و همچنین هزینه‌ های اجرایی اهمیت بسیاری دارند و ما باید از دستگاه‌ های مخصوص هواده برای فرآیند هوادهی استفاده کنیم. هوادهی با دو روش انجام می‌گیرد: یکی تزریق هوا یا اکسیژن خالص به داخل آب است و دیگری هم زدن و یا فواره کردن آن برای ایجاد تعادل اکسیژن به وسیله پمپ‌ های هوادهی انجام می‌گیرد.

بنابراین هوا دهی یک نوع فرایندی است که برای وارد کردن اکسیژن نوعی هم‌ زدن آب را انجام می‌دهد و در نتیجه لایه‌ های حرارتی و غذایی را یکنواخت می‌کند. همچنین فرآیند هوادهی باعث خارج شدن ضایعات سمی از آب می‌شود که این ضایعات سمی به‌ صورت گاز انجام می‌گیرد.

برای اینکه اکسیژن وارد آب استخر شود، منابع مختلفی وجود دارد. ممکن است از دستگاه‌ های هواده در این زمینه استفاده شود و یا در اثر ورود و خروج آب از محیط پرورش به‌ صورت دائمی انجام گیرد. همچنین ممکن است از امکانات قابل‌ دسترس مثل برج هواده استفاده شود.

گاهاً آب را از لوله سوراخ‌ دار که بر روی دیواره استخر وجود دارد، نصب می‌کنند تا از آن‌جا ریزش داشته باشید. در برخی از استخر ها آب استخر به وسیله پمپ آب به گردش در می‌ آورد و در برخی موارد هوا به داخل آب استخر توسط دمنده های هوا تزریق می‌شود. همچنین باد و گیاهان می‌توانند به‌ عنوان منابع تامین اکسیژن محسوب شوند.

انواع مختلف پمپ هواده اسپلش 

انواع مختلف پمپ هواده اسپلش  در روش پرورش متراکم مالی به‌ خاطر تجمع زیاد آبزیان نیاز اکسیژن تا حد فوق اشباع می‌رسد. بنابراین برای جبران کمبود اکسیژن نیاز به دستگاه‌ های هوادهی وجود دارد. این دستگاه انواع مختلفی دارند که برحسب عوامل مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد که شامل:

هواده اسپلش، هواده ایرجت، هواده کمبوجت، هواده بلوئر ساید چنل یا پمپ مرکزی، هواده فورس. بنابر نیاز خود و نه فرآیندی که دارد، می‌تواند این موارد را تهیه کرده و نصب کند. این دستگاه ها بر حسب کیفیت قیمت های مختلفی دارد و در بازار عرضه می شود.

مرکز فروش پمپ هواده اسپلش 

مرکز فروش پمپ هواده اسپلش  تولید کنندگان بسیاری، در زمینه تولید و فروش پمپ هواده از قبیل پمپ هوادهی استخر ماهی فعالیت دارند. شرکت ما به‌ عنوان برترین عرضه کننده پمپ هواده پرورش ماهی در سطح کشور فعالیت دارد که شما می توانید آنها را تهیه کنید. فروش پمپ هواده با استفاده از وب سایت اینترنتی ما امکان پذیر است.

ما از طریق حذف واسطه ها و توزیع محصول به صورت مستقیم به خریداران، باعث کاهش قیمت این محصول شده ایم. شما می‌ توانید با مراجعه کردن به فروشگاه اینترنتی ما، هر محصولی که می‌ خواهید خریداری نمایید و آن‌ها را در شهر خود تحویل بگیرید و هیچ محدودیتی از این لحاظ نخواهیم داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما