مرجع فروش اسپلش استخر ماهی

دستگاه پاشش مخزن ماهی با حذف گازهای مضری که در آب استخر منتشر می شود بهترین شرایط را برای رشد انواع ماهی در آب استخر ایجاد می کند. در زمینه فروش انواع هواکش های اسپلش پرورش ماهی امروزه نمایندگی ها و شرکت های بسیاری فعال هستند، حتی سایت های اینترنتی معروفی نیز در زمینه فروش مستقیم انواع هواکش فعال هستند. در واقع مرجع خرید اسپلش استخر ماهی علاوه بر فروشگاه های حضوری، فروشگاه های غیر حضوری نیز هستند.

مرجع فروش اسپلش استخر ماهی

مشخصات فنی اسپلش استخر ماهی

مشخصات فنی اسپلش استخر ماهی یکی از کاربردی ترین وسایلی که در زمینه پرورش ماهی مورد توجه قرار گرفته و مورد استفاده قرار گرفته است، هواکش اسپلش می باشد که عملیات پاشش آب را به عهده می گیرد که اثرات مثبتی مانند حذف گازهای مضر مانند دی اکسید کربن را به دنبال دارد و تضمین می کند.

این دستگاه همچنین می تواند دمای آب را کاهش دهد و نوعی فرآیند اختلاط آب و هوا را انجام می دهد. اما می خواهیم به مشخصات فنی دستگاه اسپلس نیز اشاره کنیم که عبارتند از:

  1. از ویژگی های خوب این دستگاه می توان به شناور عایق بودن آن اشاره کرد که در برابر تاثیراتی مانند نور و ضربه مقاومت خوبی از خود نشان داده و همچنین از بهترین متریال ممکن PVC ساخته شده است.
  2. یکی از رایج ترین ابعاد مناسب این محصول ابعاد 60*60 می باشد.
  3. در بهترین اجرای این محصول می توانید ویژگی های خاص دیگری از جمله قابلیت تنظیم ارتفاع فونت را مشاهده کنید.
  4. دارای تهویه عالی و حداکثر قدرت موتور است.
  5. این دستگاه دارای مدل های متنوعی مانند گارد اسپلش تک فاز و سه فاز می باشد.

بررسی کیفیت اسپلش استخر ماهی

بررسی کیفیت اسپلش استخر ماهی امروزه به دلیل استفاده روزافزون از آبزیان به ویژه ماهی، نیاز به پرورش ماهی به طور طبیعی افزایش یافته است به طوری که رشد طبیعی آنها دیگر پاسخگوی نیاز انسان نیست. در این میان باید بدانید که استفاده از هواکش اسپلش یکی از موارد بسیار مهم است، پرورش ماهی است که باعث شده این دستگاه ها به روش های مختلف ساخته و به سراسر کشور ارسال شود.

همانطور که می دانید برای جبران کمبود اکسیژن در استخرهای پرورش ماهی باید از دستگاه های مختلفی استفاده کرد که یکی از پرکاربردترین آنها دستگاه هواکش ماهی می باشد.

این اسپلش ها را می توان به طور کلی در دسته های مختلفی یافت که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند. حال اگر بخواهیم در مورد مزایای استفاده از این وسایل صحبت کنیم، باید در نظر داشته باشیم که تهویه پاشیده علاوه بر تامین اکسیژن مورد نیاز ماهی ها، باعث از بین رفتن لایه های مختلف آب شده است، حتی اگر درجه حرارت بالا باشد. آب در تمام نقاط حوضه آب یکسان می شود.

این عمل همچنین باعث می شود که ذرات غذا در سرتاسر مخزن پراکنده شوند تا ماهی به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد. علاوه بر این، این عمل باعث شده است که ذرات غذا در سرتاسر مخزن پراکنده شوند تا ماهی به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد.

یکی دیگر از مزیت های این دستگاه موتور ضد آب آن است که فرو بردن آن در آب آسیبی به دستگاه وارد نمی کند. حتی اگر این دستگاه‌ها در ظرفیت‌های مختلف تولید شوند، مردم می‌توانند این دستگاه را متناسب با استخر ماهی خود خریداری کنند.

همچنین از آنجایی که اسپلش اسنخر ماهی اخل آب قرار می گیرد، موتور آن نیز کمی خنک می شود و در عین حال افت ارزش دستگاه بسیار ناچیز است. در مجموع هنگام خرید هواکش اسپلش حتما از نوع با کیفیت آن خریداری کنید زیرا میزان هوادهی به کیفیت آن بستگی دارد.

اسپلش هوادهی ماهی باکیفیت عمر مفید بیشتری دارد و آب را با فشار بیشتری از استخر بیرون می کشد و مانند منبع بزرگتری از فواره های قارچی آب را روی سطح استخر پخش می کند.

نحوه عملکرد اسپلش استخر ماهی

نحوه عملکرد اسپلش استخر ماهی چند سالی است که پرورش ماهی در کشور رونق دارد و افراد زیادی به پرورش انواع ماهی مشغول هستند که این امر نیازمند تجهیزات و لوازم زیادی است تا محصولی خوب و باکیفیت به دست آید.

یکی از وسایل ضروری برای استخرهای پرورش ماهی اسپلش است که وسیله ای رایج و کاربردی در صنعت ماهی است و برای تهویه استخر استفاده می شود. این دستگاه به صورت عمودی در هوا می ایستد و با فشار هوا و موتور آب را به هوا می پاشد و آب را برای هوا بازو می کند و عملیات تامین هوا را برای ماهی انجام می دهد. سمپاش آب را از کف استخر پرتاب می کند و آب به طور یکنواخت به داخل استخر می ریزد.

نحوه کار این دستگاه به این صورت است که در مرکز استخر قرار می گیرد و با روشن کردن موتور پروانه بالای آن باعث مخلوط شدن آب، شکستن آب و ایجاد فواره های عمودی می شود. در اکسیژن رسانی استخر، آب پاشیده شده توسط این دستگاه ها به صورت حباب است که به وسیله آن اکسیژن به لایه های زیرین نفوذ می کند و تامین اکسیژن را بر عهده می گیرد، از طرفی این دستگاه ها اکسیژن مورد نیاز آب را تحویل می دهند. اطمینان حاصل کنید که دمای آب و خوراک به طور مساوی در سراسر مخزن توزیع شده است و ماهی ها به طور مساوی از خوراک استفاده می کنند.

یکی از مهمترین خواص این نوع دستگاه این است که گازهای مضری مانند نیترات و آمونیاک را آزاد می کند و به نوعی وظیفه نظافت و پاک سازی استخر را نیز بر عهده دارد.

قیمت اسپلش استخر ماهی

قیمت اسپلش استخر ماهی قیمت دستگاه سمپاش پرورش ماهی به چند دلیل متفاوت است که یکی از دلایل اصلی تفاوت قیمت این نوع دستگاه ها تغییرات قیمت روزانه و بی ثباتی بازار است به همین دلیل قیمت ثابت و ثابتی ندارد.

عوامل دیگری نیز در قیمت این دستگاه تاثیر گذار است که می توان به کیفیت دستگاه، نوع موتور و نوع موتور اسپری و همچنین مواد به کار رفته در بدنه آن اشاره کرد. قیمت فروش جزئی هواکش های اسپری را می توان به راحتی در بازار جستجو و خریداری کرد. البته در برخی از سایت ها لیست قیمت فروش جزئی هواکش های اسپری نیز وجود دارد. تولید کنندگان و فروشندگان با تجربه در این زمینه. البته شرایط عمده فروشی و فروش اسپل ماهی توسط مراکز پخش و شرکت های تولیدی تعیین می شود و ممکن است شرایط عمده فروشی مراکز مختلف با یکدیگر متفاوت باشد.

همچنین شما می توانید از راه های ارتباطی موجود در سایت ما از قیمت انواع اسپلش پرورش ماهیان آگاه شوید، برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما