توزیع دستگاه هواده پدل ویل

دستگاه هواده پدل ویل، یکی از مهمترین تجهیزاتی است که در صنعت شیلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ملزومات مهم، اکسیژن مورد نیاز آبزیان را در استخر ها و مزارع پروش ماهی فراهم می‌ آورند و از ملزومات ضروری صنعت آبزی پروری هستند. توزیع دستگاه‌ های هواده پدل ویل توسط مراکز مختلفی انجام می‌ شود که مهمترین آنها مجموعه عرضه و فروش بدون واسطه تجهیزات پرورش آبزیان است که محصولی درجه یک را با کیفیت تضمین شده و قیمت استثنایی عرضه می‌ نماید.

توزیع دستگاه هواده پدل ویل

راهنمای انتخاب دستگاه هواده پدل ویل

راهنمای انتخاب دستگاه هواده پدل ویل

دستگاه‌ های هواده پدل ویل در تنوع بالایی از حیث مدل، توسط برترین تولیدکنندگان انواع تجهیزات صنعتی پرورش ماهی تولید می‌ شود. شرکت‌های معتبر سازنده این محصول در تلاش هستند تا با استفاده از متریال اولیه باکیفیت و ممتاز و رعایت تمامی استاندارد های جهانی این محصول را تولید و روانه بازار صنعتی نمایند. از آنجا که دستگاه هواده دارای تنوع مدل و کارایی است، باید در زمان خرید این محصول به پارامتر های مختلفی توجه شود. در ادامه نکاتی را به عنوان راهنمای انتخاب دستگاه باکیفیت هواده پدل ویل با هم مرور می‌ کنیم.

فاکتورهای مهم در انتخاب دستگاه ممتاز هواده پدل ویل:

  • اولین نکته برای خرید یک محصول درجه یک، بررسی برند های مطرح داخلی و خارجی است. این بررسی باید همه جانبه باشد و کیفیت و کارایی دستگاه های هواده را به خوبی نقد و مقایسه نماید. برترین برند های تولید کننده، از بروزترین فناوری برای طراحی دستگاه هواده استفاده می‌ کنند و محصولاتی با کارایی منحصر به فرد در بازار توزیع می‌ نمایند.
  • پارامتر بعدی برای انتخاب یک محصول مناسب، توجه به مشخصات فنی این تجهیزات است. هرچند دستگاه‌ های هواده دارای سیستمی تقریبا مشابه و کارایی یکسان هستند اما در مواردی مانند میزان مصرف برق و دور موتور با هم متفاوت هستند. در نتیجه لازم است با توجه به ابعاد استخر ها و مزارع تحت پرورش آبزیان، محصولی با کارایی بالا و مطلوب خریداری شود تا عملیات هوادهی به خوبی انجام شود.
  • پارامتر بعدی، بررسی قیمت محصول است. هر یک از انواع دستگاه هوادهی استخر با توجه به فاکتور هایی مانند برند تولیدی، کیفیت طراحی و ساخت، کیفیت بدنه و توان، دارای قیمت متفاوتی هستند. متناسب بودن قیمت محصول با کیفیت آن از موارد ضروری برای خرید یک محصول مناسب است. نرخ انواع دستگاه هواده را می‌توان به روش‌ های مختلف استعلام نمود.
  • علاوه بر این موارد، لازم است خرید از مرجع فروش معتبر که دارای تنوع محصول و قیمت منصفانه و خدمات پس از فروش عالی است انجام شود تا محصولی درجه یک و ممتاز خریداری شود.

روش کار دستگاه هواده پدل ویل

روش کار دستگاه هواده پدل ویل

دستگاه هوادهی ماهی دارای ساختاری ساده است. در طراحی این محصول عموما از قطعات ضد رطوبت و ضد سایش استفاده می‌شود و دستگاه به خوبی عملیات هوادهی و تامین اکسیژن و به جریان انداختن آب را انجام می‌دهد. روش کار انواع دستگاه هواده درجه یک پدل ویل، مشابه هم است. در تمامی این دستگاه‌ ها که با انرژی برق کار می‌ کنند، پس از روشن شدن دستگاه، عملیات هوادهی آغاز می‌ شود.

قطعه اصلی در این تجهیزات پروانه است که کار هوا رسانی را انجام می‌دهد. دستگاه هواده برای تامین اکسیژن بر روی سطح آب استخر قرار داده می‌ شود و با چرخش پره‌ها، آب نیز به چرخش در می‌ آید. در جریان این حرکت، آب با هوا مخلوط می‌ شود و اکسیژن مورد نیاز ماهی و آبزیان مختلف به داخل آب هدایت می‌ شود. این عملیات ساده، هوای مورد نیاز ماهی و آبزی پرورشی را تامین می‌ کند و نقش مهمی در پرورش محصولی درجه یک و ممتاز دارد.

استفاده از این دستگاه در تمامی استخر های پرورش ماهی و در تمامی اقلیم‌ ها چه مرطوب و چه گرم و خشک ضروری است، اما در فصول گرم سال و در مناطق خشک، کاربرد مدام دستگاه هواده ضروری است. چرا که در این مناطق به واسطه هوای گرم، اکسیژن کمتری به آبزیان می‌ رسد و امکان بروز تلفات به دلیل کمبود اکسیژن وجود دارد. بنابراین لازم است با توجه به درجه حرارت هوا و میزان پاکی هوا، در هر مزرعه پرورش ماهی، از مدل متناسب دستگاه هواده استفاده شود تا بهترین نتیجه به دست آید.

انواع دستگاه هواده پدل ویل کدام است؟

انواع دستگاه هواده پدل ویل کدام است؟

دستگاه‌ های کاربردی هواده پدل ویل با توجه به نیاز های مختلف و متفاوت و وسعت استخرهای پرورش ماهی و آبزیان، در تنوع مدل و کارایی تولید و طراحی می‌شود و شرکت‌ های سازنده این دستگاه، برای تامین نیاز واحد های پرورش ماهی، مدل‌ های مختلفی از دستگاه هواده را تولید می‌ کنند. یکی از مهمترین انواع دستگاه هواده، دستگاه هوادهی ایرجت است. این دستگاه قابلیت استفاده در دریاچه‌ های مصنوعی و استخر های دارای وسعت متوسط تا بالا را دارا است.

یکی دیگر از انواع کاربردی دستگاه هواده، دستگاه هوادهی اسپلش می‌ باشد. از این دستگاه نیز در حوزه پرورش انواع مختلف آبزیان در مناطق سردسیر و گرمسیر استفاده می‌ شود. استفاده از قطعات درجه یک و باکیفیت و ساخت دستگاه مطابق با آخرین فناوری جهانی، دستگاه اسپلش را به یکی از بهترین تجهیزات پرورش آبزیان تبدیل کرده است.

تنوع دستگاه‌ های پدیل ویل هواده با توجه به کاربرد های متنوع آن در صنایعی مانند آب و فاضلاب و صنعت آبزی پروری بسیار بالا است. انواع مختلف این دستگاه با توان متغیر می‌ تواند اکسیژن مورد نیاز آبزیان را فراهم آورد. فاکتور هایی که برای انتخاب انواع دستگاه هواده مهم هستند، ابعاد استخر ها و مزارع پرورشی و تعداد آبزیان در هر واحد استخر است تا بهترین هوادهی انجام شود و از بروز حوادثی مانند تلفات ماهی و آبزیان پیشگیری شود. انتخاب یک دستگاه هواده باکیفیت به ویژه در واحدهای صنعتی بزرگ بسیار مهم است.

قیمت عرضه دستگاه هواده پدل ویل

قیمت عرضه دستگاه هواده پدل ویل

قیمت عرضه دستگاه هواده پدل ویل با توجه به متغیر های مختلفی مانند برند تولید کننده دستگاه، نوع و کیفیت قطعات استفاده شده در طراحی دستگاه، تعداد پره‌ ها و دور موتور، میزان مصرف انرژی و موارد دیگری مانند تغییرات قیمت انواع تجهیزات صنعتی در بازار های داخلی و جهانی متغیر است. بنابراین لازم است برای خرید محصولی مقرون به صرفه و باکیفیت، پیش از سفارش محصول، قیمت آن را استعلام نمود.

یکی از راهکار های مهمی که در جلوگیری از نوسانات بی رویه قیمت دستگاه هواده موثر است، عرضه این محصول به صورت بی واسطه و از طریق بازار های پخش و فروش مستقیم است. مجموعه تجاری عرضه تجهیزات آبزی پروری، یکی از برترین مراکزی است که انواع دستگاه هواده و اکسیژن ساز را با کیفیت بالا و قیمت ارزان ارائه می‌ نماید.

این مجموعه، با هدف تامین باکیفیت دستگاه‌ های مورد نیاز صنعت شیلات، محصولات تولید شده توسط برندهای برتر تولید کننده را با کیفیت ضمانت شده و قیمت اقتصادی ارائه می‌ کند و امکان خرید اینترنتی انواع دستگاه هواده را ایجاد نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما