خریدار عمده دستگاه اسپلش

خریدار عمده دستگاه اسپلش پرورش ماهی هستید؟ پس پیشنهاد می شود از سایت های فروش این محصول دیدن نمائید تا بتوانید خریدی موفق و کم هزینه داشته باشید.

اگر شما یک خریدار عمده دستگاه اسپلش هستید بهتر است برای بدست آوردن محصول مورد نظر خود آن هم با بهترین کیفیت، سری به مراکز فروش و نمایندگی هایی بزنید که در سطح شهر دایر بوده و در این حوزه فعالیت می کنند.

دستگاه اسپلش

خریدار عمده دستگاه اسپلش

دستگاه اسپلش، محصولی است که در بیشتر حالات به شکل چرخشی و فواره ای عمل می کند؛ کارایی این دستگاه بیشتر در شیلات و استخرهای پرورش ماهی می باشد.

دستگاه اسپلش یکی از ملزومات این نوع مجموعه ها می باشد، پس باید از مکانی معتبر تهیه شود تا از کیفیت و مرغوبیت آن مطمئن باشیم و محصولمان دارای ضمانت نیز باشد.

به همین دلیل ما به خریدار عمده دستگاه اسپلش توصیه میکنیم تا تمامی جوانب این محصول را در نظر گرفته و از مشاوران مطمئن کمک بگیرد.

کارایی دستگاه اسپلش

دستگاه اسپلش کار هوادهی را انجام می دهد؛ به گونه ای که با چرخش در سطح آب، آن را به صورت فواره به هوا پرتاب می کند و باعث می شود تا آب و هوا باهم مختلط شوند.

این فرآیند باعث اکسیژن سازی شده واکسیژن مورد نیاز ماهی های استخر تامین می شود.

البته با چرخش آب، غذایی که برای ماهی ها در نظر گرفته شده نیز به طور یکسان پخش می شود و همچنین دمای آب در تمامی نقاط استخر یکنخواخت می شود.

انواع دستگاه اسپلش

خریدار عمده دستگاه اسپلش باید تمامی انواع این دستگاه را بشناسد و طبق فاکتورهای لازم دستگاهی استاندارد را تهیه کند.

اسپلش ها انواع و سایزهای مختلفی دارند که این امر روی اوامری مثل نمونه های زیر تاثیر می گذارد و آن ها را از هم متمایز می کند.

میزان اختلاط اکسیژن
قطر و پهنای فواره
وزن اسپلش
میزان جابه جایی آب
منبع توان
جنس شناور نگهدارنده
قابلیت تعمیر الکترو موتور

هر کدام از این انواع برای استخرهای پرورش ماهی متفاوت از نظر متراژ استفاده می شوند.

خریدار عمده دستگاه اسپلش

خریدار عمده دستگاه اسپلش

علاوه بر نکات و مطالبی که در بالا گفته شد فرد خریدار عمده دستگاه اسپلش با خرید عمده خود می تواند در کاهش هزینه ها کمک بسیاریس کند؛ چرا که خرید به صورت عمده قیمت محصول را پایین می آورد.

خریدار عمده دستگاه اسپلش با مراجعه به مراکز و دفاتر معتبر فروش محصولی باکیفیت را برای مجموعه ی خود تهیه می کند تا امتیازات خوب آن مجموعه بالاتر برود و پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما