خرید مستقیم دیفیوزر حباب ریز دیسکی

با خرید مستقیم دیفیوزر حباب ریز دیسکی، می توان محصولی در سایزهای مناسب و همینطور کیفیت تضمینی را به دست آورد. اغلب افرادی که می خواهند کالا را از تولیدی دیفیوزر تهیه کنند، به این روش متوسل می شوند. با این شیوه، دیگر با واسطه سروکار نخواهید داشت و بطور حتم وسیله ای درجه یک را می خرید. از سویی، قیمت دیفیوزر، این گونه ارزان تر تمام می شود و به صرفه است.خرید مستقیم دیفیوزر حباب ریز دیسکی

نحوه عملکرد دیفیوزر حباب ریز دیسکی

نحوه عملکرد دیفیوزر حباب ریز دیسکی دیفیوزرها از یک بدنه که جنس پلیمری دارد و یک ممبران لاستیکی که منعطف می باشد تولید شده اند. ممبران جنس EPDM یا سیلیکونی را دارد و روی آن به تعد‌د سوراخ های ریزی وجود دارد که مخصوص خروج هوا است. اما نحوه عملکرد دیفیوزر حباب ریز دیسکی نیز به همین متریال وابسته می باشد.

عموماً این محصولات که جهت هوادهی فاضلاب به مصرف می‌ رسند، به نام ممبران هم از آنها یاد می کنند. وظیفه شان تزریق کردن هوای تولید شده به وسیله بلوئر است. از نوع حباب ریز دیسکی به عنوان بهترین محصول در این فرآیند یاد می کنند چون که با ریز بودن صفحه، حباب های بیشتری تولید شده و سطح تماس آن با مایع افزایش می کند.

به این طریق است که اکسیژن رسانی با سرعت بیشتری به فاضلاب انجام می شود. این دیفیوزرها بهترین شدت هوادهی که تامین O2 طبق گرم بر ظرفیت یک مخزن می باشد بر حسب M3 در هر ساعت کار می کنند. البته بازدهی آنها به نصب، نگهداری و راه اندازی شان بیشتر بستگی دارد.

دیفیوزرهای حباب ریز بشقابی در اندازه های 10، 12، 14،27، 32 و 35 اینچ تولید می شوند و مدل های آنها نیز متفاوت است و داری قطرهای گوناگونی مثل 10 و 12 اینچ هستند.

قیمت تولیدی دیفیوزر حباب ریز دیسکی

قیمت تولیدی دیفیوزر حباب ریز دیسکی در خصوص قیمت تولیدی دیفیوزر حباب ریز دیسکی باید گفت، این نوع از کالا را شرکت های مختلف می سازند و همانطور که گفتیم، آنها از انواع پلاستیک های پلیمری ساخته می شوند. این موضوع می تواند بر کیفیت کالا تاثیر بگذارد که بدون شک روی قیمت های نیز بی اثر نیست.

این اصلی ترین علتی است که شما با نرخ های گوناگون روبرو می شوید. همینطور برخی از آنها ساخته کارخانه جات خارجی می باشند و با نوسانتی که در بازار ارز وجود دارد، طبعاً قیمت های شان متفاوت است. بحث دیگر در این زمینه، سایزهای متنوع این وسایل می باشد.

البته نباید نحوه داد و ستد را هم فراموش نمود که قیمت های عمده با نوع تکی فرق می کند و مشتریان کلی قادر هستند که ارزان محصول را تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما