صادرات انواع دیفیوزر حباب درست دیسکی

دیفیوزر دیسکی یکی از محصولات تولید شده برتر در کشور می باشد از این رو صادرات انواع دیفیوزر حباب درشت دیسکی  افزایش یافته است. با توجه به کیفیت بالای محصولات صادراتی، شما نیز می توانید این محصول را از فروشنده معتبر آن تهیه نمایید. در ادامه می خواهیم راجع به کاربرد های این محصول صحبت کنیم و همچنین یک مرکز معتبر را به شما، جهت خریدی مطمئن معرفی کنیم. صادرات انواع دیفیوزر حباب درست دیسکی

کاربرد دیفیوزر حباب درشت دیسکی

کاربرد دیفیوزر حباب درشت دیسکی دیفیوزر به معنی پخش کننده می باشد این محصول به منظور هوادهی و تصفیه فاضلاب، پخش اکسیژن به فاضلاب استفاده می شود.
 همچنین این محصول به طور یکنواخت هوا را در کف استخر  پخش می کند کاربرد دیفیوزر بیشتر در مزارع، استخرهای پرورش ماهی مثل قرل آلا ، کپور و… جهت تامین اکسیژن مورد نیاز آبزیان است و وظیفه اصلی آن انتقال  اکسیژن به آبزیان جهت رشد و حفظ بقا می باشد.
 همچنین برای تصفیه فاضلاب شهری، خانگی، دارویی و نساجی، تصفیه فاضلاب رستوران، فرآیند تثبیت لجن، حذف روغن و چربی نیز می باشد.این محصول بر اساس حباب به دو نوع ریز و درشت تقسیم می شود و بر اساس شکل ظاهری به 3 دسته دیسکی، لوله ای و پلیتی تقسیم می شود.
از دیفیوزر دیسکی حباب درشت بیشتر به عنوان از بین بردن مواد آلی استفاده می شود. که با پخش حباب های غوطه ور برای مخلوط شدن با فاضلاب به باکتری های هوازی جهت تجزیه مواد آلی کمک می کند. این محصول قطر بیشتری از حباب را ایجاد می کند تا با فاضلاب مخلوط شود.
دیفیوزر های دیسکی یک لایه پوسته پلاستیکی دارند که روی صفحه نصب شده است و صدر آب روی آن یک پوشش ایجاد می کند که در برابر باکتری و رسوب مقاوم باشد.
 با جریان هوا از طریق پوسته لاستیکی منبسط می شود و این انبساط باعث ایجاد سوراخ هایی می شود که داخل آب هزاران حباب برای تامین اکسیژن آزاد می گردد.این محصول عملکرد بسیار موثری دارد و نصب آن کمی پیچیده تر از سایر دیفیوزر ها می باشد.

فروشنده ویژه دیفیوزر حباب درشت دیسکی

فروشنده ویژه دیفیوزر حباب درشت دیسکی فروشنده ویژه دیفیوزر حباب درشت دیسکی، این محصول را با کیفیتی منحصر به فرد و با قیمتی بسیار مناسب و عالی، در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. فروش دیفیوزر به دو روش حضوری و اینترنتی انجام می شود. با توجه به محدودیت انتخاب در خرید حضوری، بسیاری از افراد، خرید اینترنتی را ترجیح می دهند.
در این خرید امکان مقایسه و مشاهده تمامی محصولات می باشد. همچنین به طور دقیق می توانید اطلاعات آن را کسب کنید. جهت خرید می توانید از طریق شماره های زیر با مرکز ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما