عرضه هواده اسپلش پرورش ماهی

هواده اسپلش پرورش ماهی یک نوع هواده بسیار قدرتمند است که از آن در مراکز پرورش ماهی به صورت گسترده استفاده می شود. عرضه هر یک از انواع و نمونه های این محصول در بازار بر قیمت گذاری آن تاثیر مستقیمی دارد که از روش های عرضه آن می توان به ارائه مستقیم این کالا اشاره کرد. عرضه مستقیم انواع هواره اسپلش به مشتریان این محصول کمک خواهد کرد تا بتوانند کالای مورد نیاز خود را به منصفانه ترین قیمت تهیه کنند.

عرضه هواده اسپلش پرورش ماهی

مشخصات فنی هواده اسپلش پرورش ماهی

مشخصات فنی هواده اسپلش پرورش ماهی دستگاه هواده یکی از مهمترین دستگاه هایی است که در صنعت پرورش ماهی از آن استفاده می شود، این دستگاه باعث تصفیه هوا در داخل استخر خواهد شد و به رشد هر چه بهتر آبزیان مختلف کمک می کند، این دستگاه دارای مدل های گوناگونی است که از این موارد می توان به دستگاه اسپلش اشاره کرد، این نوع کالای دارای مشخصه های فنی زیر می باشد:

  • از اصلی ترین و مهمترین مشخصه های فنی این نوع دستگاه می توان به قدرت بالای آن اشاره کرد، قدرت این نوع کالا در حدود 0.5 تا 3 اسب بخار می باشد که به سرعت بالای آن کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
  • از دیگر مشخصه های فنی که می توان برای این نوع هواده بیان کرد، وجود محفظه های بچه ماهی می باشد، وجود این محافظ از آسیب رسیدن به بدن بچه ماهی ها جلوگیری خواهد کرد.
  • وزن این دستگاه از دیگر مشخصات فنی که می توان برای این نوع کالا بیان کرد، وزن این محصول به گونه ای است که باعث شده تا نصب آن در استخر های مختلف به راحتی انجام شود.
  • این نوع کالا به گونه ای طراحی شده است جریان آب را به صورت دائمی تعویض می کند و این موضوع باعث شده تا آب موجود در استخر همواره تمیز باشد.
  • میزان اختلاط اکسیژن در این نوع دستگاه بر حسب گرم بر ساعت می باشد و میزان اکسیژن تامین شده توسط این محصول بسیار عالی است و نیاز به اکسیژن را تامین می کند.

نحوه کار هواده اسپلش پرورش ماهی

نحوه کار هواده اسپلش پرورش ماهی هوادهی به استخر ها یکی از مهمترین فاکتور هایی است که باید در زمینه پرورش ماهی به آن توجه شود، برای هوادهی به استخر ها می توان از روش های گوناگونی استفاده کرد که از بهترین آنها می توان به استفاده از دستگاه های هواده اسپلش اشاره کرد، این نوع دستگاه میزان اکسیژن لازم برای رشد و پرورش انواع ماهی را به خوبی فراهم می کند.

این دستگاه باعث ایجاد اختلاط آب با هوا خواهد شد که این موضوع به تامین اکسیژن مورد نیاز استخر ها کمک بسیار زیادی خواهد کرد، بر روی انواع هواده توربو اسپلش پره هایی نصب شده است که این پره ها با سرعت بسیار زیادی کار می کند و این موضوع به ایجاد اکسیژن کمک می کند، این محصول ارزشمند و کاربردی موجب به هم خوردن لایه های مختلف آب می شود.

این موضوع باعث می شود تا دمای آب در قسمت های مختلف استخر یکسان باشد و همه گونه های مختلف ماهی در دمای مناسب زندگی کنند، این محصول باعث چرخش هر چه بهتر آب در داخل استخر می شود که این عمل را با توربو های نصب شده بر روی آن انجام می دهد که این موضوع دسترسی به مواد غذایی را برای ماهیان مختلف آسان خواهد کرد.

انواع مختلف هواده اسپلش پرورش ماهی

انواع مختلف هواده اسپلش پرورش ماهی هواده اسپلش اصل یکی از جدید ترین و بروز ترین نمونه های هواده می باشد که امروزه به سرعت گسترده و انبوه از آن استفاده می شود، این نوع کالا دارای انواع و مدل های گوناگونی می باشد که هر یک از آنها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند، از انواع مختلف هواده های اسپلش پرورش ماهی درجه یک و مرغوب می توان به گزینه ها و موارد زیر اشاره کرد:

  • هواده ونچوری یکی از نمونه های مختلف این محصول می باشد که از قدرت موتور بالایی برخوردار است، قدرت بالای این نوع کالا باعث شده تا میزان اکسیژن تولید شده به کمک آن در هر ساعت افزایش پیدا کند.
  • دستگاه های اسپلش تک فاز از دیگر مدل ها و نمونه های این محصول می باشد که از میزان برق مصرفی بسیار کمی برخوردار است، مصرف برق پایین این کالا هزینه های بسیار کمی برای افراد ایجاد می کند.
  • هواده اسپلش سه فاز از دیگر مدل ها و انواع کاربردی این محصول می باشد که از میزان توان بسیار زیادی در مقایسه با دیگر نمونه های این کالا برخوردار می باشد.
  • هواده اسپلش سردآبی یکی از جدید ترین و بروز ترین مدل هایی است که می توان برای این نوع کالای ارزشمند و بسیار مهم بیان کرد، این نوع ماهی میزان هوای و آب سرد لازم برای پرورش ماهیان را به خوبی فراهم می کند.

این دستگاه از میزان قدرت و سرعت بالایی برخوردار می باشد و این امر باعث شده تا میزان خرید و فروش آن در بازار های داخلی تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند، نمونه ها و مدل های گوناگون هواده اسپلش از میزان استهلاک بسیار پایینی برخوردار هستند و استفاده از هر یک از آنها صرفه های مالی مختلفی را برای مشتریان محترم و گرامی ایجاد خواهد کرد.

خرید هواده اسپلش پرورش ماهی

خرید هواده اسپلش پرورش ماهی هواده یکی از اصلی ترین ابزار هایی است که در صنعت پرورش ماهی مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول دارای انواع و نمونه های مختلفی می باشد که از این موارد می توان به هواده اسپلش اشاره کرد، برای خرید هواده اسپلش بهتر است از روش های تهیه این محصول اطلاع حاصل کرد زیرا اطلاع از این موضوع به افراد در زمان خرید کمک بسیار زیادی می کند.

یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش های خرید این نوع دستگاه تهیه آن بدون هیچ نوع واسطه ای می باشد، در این روش این فرصت برای مشتریان محترم فراهم می شود تا اصل ترین و بهترین نمونه های این کالا را به نرخ تولید و به صورت تضمین شده تهیه کنند، این روش خرید صرفه های اقتصادی گوناگونی را برای مشتریان عزیز و محترم ایجاد می کند.

این سایت برترین مرکز خرید انواع هواده ایرجت پرورش ماهی است که این محصولات را در مدل های بسیار جدید و مدرن به دست مشتریان گرامی می رساند، نظرات دیگر کاربران در مورد این کالا و نحوه خرید و سفارش آن در سایت درج شده است که اطلاع از آن به مشتریان کمک می کند تا بتوانند خرید خود را با خیال راحت انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما