فروشندگان غذاده اتوماتیک پرتابی

غذاده اتوماتیک پرتابی از لوازم پیشرفته و اتوماتیک در صنعت پرورش ماهی بودا که می تواند به صورت خودکار فعالیت خود را انجام دهد. این فروشنده غذاده را به صورت تکی و عمده ای و با نرخ هایی متفاوت به فروش می رساند و در این صورت مشتری می تواند با کمترین هزینه و بر اساس نیاز و بودجه خود خرید را انجام دهد. فروش این دستگاه به صورت اینترنتی جز بهترین روش ها بوده که صرفه اقتصادی زیادی هم دارد.

فروشندگان غذاده اتوماتیک پرتابی

شیوه کار غذاده اتوماتیک پرتابی

شیوه کار غذاده اتوماتیک پرتابی شیوه کار غذاده اتوماتیک پرتابی بسیار ساده بوده و این دستگاه از اجزای مختلفی از جمله مخزن و لوله تشکیل شده که قبل از اجرا به یکدیگر متصل می شوند. این سیستم متناسب با سایز و مساحت استخر انتخاب می شود تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. نصب آن در وسط استخر باعث می شود تا محیط را به خوبی پوشش دهد.

لوله های نصب شده روی مخزن بالاتر از سطح آب قرار می گیرند تا بتوانند مواد خوراکی را در هر منطقه توزیع کرده و شعاع پرتاب آن ها بیشتر شود.‌ زمینی که دستگاه روشن می شود خوراکی ها از داخل منزل به لوله های قطور هدایت می شوند و با فشار بالا روی سطح آب و داخل آن ریخته می گردند تا به عمق آب هم بروند.

این دستگاه عملکرد ساده ای دارد و می تواند در کمترین زمان خوراک مورد نظر را به تمام آبزیان درون استخر برساند. لوله های مقاوم این دستگاه در مقابل رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شوند و غذا با همان کیفیت اولیه منقل می شود. در برخی مواقع دستگاه روی آب شناور بوده و تا زاویه ۱۰ متری را پوشش دهی می کند.

توزیع کننده غذاده اتوماتیک پرتابی

توزیع کننده غذاده اتوماتیک پرتابی توزیع غذاده اتوماتیک پرتابی در بیشتر نقاط کشور باعث شده تا در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد که آنها می توانتد دستگاه را با همان کیفیت اولیه و قیمت مناسب خریداری کنند. تولیدی به عنوان اولین و برترین توزیع کننده به بازار است و توانسته محصولات خود را در کمترین زمان به دست مصرب کنندگان برساند.‌

وجود این مراکز پخش به تولیدی کمک کرده تا فروش بیشتری را در بازار تجربه کند که این امر خود رمینه ساز تولید بیشتر می شود و سود زیادی هم برای تولیدی به همراه دارد. این دستگاه به صورت عمده و توسط نمایندگی به بازار توزیع می شود.

آن ها بهترین واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده هستند و محصول با کیفیت و ارزان قیمت را به صورت عمده از تولیدی خریداری کرده و در کمترین زمان در سراسر کشور پخش و توزیع می کنند تا مشتری به ان ها دسترسی داشته باشد و بتواند خرید خود را به راحتی انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما