قیمت فروش اسپلش استخر ماهی

قیمت اسپلش استخر ماهی با توجه به انواع مختلفی که دارد متفاوت است. اگر از طریق فروشگاه های اینترنتی که به صورت مستقیم این محصول رابه فروش می‌ رساند خرید کنید، قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد، زیرا هیچ واسطه ای در میان نیست. به علت نوسانات، نمی‌توان قیمت دقیق را در این قسمت درج کرد. شما برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با همکاران ما که همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند، ارتباط برقرار کنید.

قیمت فروش اسپلش استخر ماهی

مشخصات فنی اسپلش استخر ماهی

مشخصات فنی اسپلش استخر ماهی برای خرید باید نهایت دقت را بکنید، زیرا اگر کم تجربه باشید امکان دارد که یک اسپلش نامرغوب و نامناسب را خریداری کنید، خرید شما باید متناسب با استخر و تعداد ماهی هایتان باشد. برای مثال زمانی که شما یک استخر با حجم ۱۰۰ متر مکعب آب یا پانصد کیلو ماهی دارید، یک نیاز اساسی برای شما داشتن دستگاه اسپرسو تک فاز می باشد، که برای پرورش ماهی باید از آن استفاده شود تا اکسیژن مناسب به ماهی برسد و آب را سر کولیت کند. همانطور که می دانید اگر اکسیژن تازه به ماهی برسد باعث رشد بهتر آن خواهد شد.

اسپلش تک فاز نیز یکی از انواع اسپلش های پرورش ماهی به حساب می آید که کارکرد فوق‌العاده‌ای دارد. برای پرورش ماهی یکی از دستگاه های مهم و اساسی که در اکثر مزارع ماهی وجود دارد و نام دیگر آن پمپ هواده نیز می باشد. این دستگاه به صورت عمودی در آب قرار می گیرد که با فشار هوا موتور آن، آب را به سمت هوا فواره می کند و با برگست آب با استخر عملیات هوا رسانی به ماهیان را انجام می‌ دهد. این عملکرد بسیار مهم می‌ باشد و در غیر این صورت اکسیژن رسانی صورت نخواهد گرفت و عمر ماهی کاهش پیدا می کند.

استفاده از این دستگاه برای پرورش ماهیان سردابی ماهیان گرمابی مناسب است. از مشخصات فنی این اسپلش ها این است که با اکسیژن رسانی ، اکسیژن مورد نیاز ماهی ها را تامین می کند و همچنین دمای آب را کاهش دهد و شرایط را بای رشد ماهی ها مناسب کند.

نصب و نگهداری و راه اندازی آن بسیار آسان است و مصرف برق پایینی نسبت به دستگاه های دیگر دارد و همچنین می توان ارتفاع فواره‌های آن را بر اساس عرض استخر تنظیم نمود.

شناور این دستگاه از جنس pvc می‌ باشد که مقاومت آن را در برابر ضربه، خوردگی و حتی نور ماورا خورشید افزایش می‌ دهد و از مشخصات اصلی آن این است که دارای یک تا ۵ سال گارانتی می باشد.

بررسی کیفیت اسپلش استخر ماهی

بررسی کیفیت اسپلش استخر ماهی یک دستگاه اسپلش با کیفیت باید ویژگی های زیر را داشته باشد در اینجا به چند مورد اشاره شده است و از شما می خواهیم ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید:

این دستگاه کار هوارسانی و گردش مداوم آب را انجام می دهد. باید تمامی لوله های موجود در آن سالم باشد تا نشتی نداشته باشد و آب را از کف استخر به سمت بالا فواره می‌ کند و به صورت یک سره باعث می‌ شود که آب در جریان باشد.

قدرت دستگاه با کیفیت، بین ۳ تا ۵ اسب بخار می باشد و باید از بچه ماهی محافظت کند و قدرت تخلیه گاز و مکش آب و پرتاب آن را تا چند متر داشته باشد.

یک اسپلش وان کیفیت، باید به گونه‌ ای تولید شود تا موتور آن در هنگام بروز مشکلات مختلف قابلیت تعمیر را داشته باشد. جنس شناور باید تا حد امکان سبک باشد، عایق الکتریسیته بوده و در برابر اشعه خورشید مقاوم باشد، البته ممکن است برجی از این دستگاه ها، از جنس پلاستیک یا کامپوزیت مقاوم به اشعه uv خورشید باشد.

سبک بودن علاوه بر اینکه نشان دهنده کیفیت خوب است باعث می شود که اسپلش به راحتی روی آب شناور مانده و عملکرد خود را به بهترین وجه انجام دهد.

انواع مختلف اسپلش استخر ماهی

انواع مختلف اسپلش استخر ماهی اسپلش پرورش ماهی، دارای مدل های مختلف با عملکردهای منحصر بفرد می باشد که شامل محافظ بچه ماهی، سوپر هوادهی، مکش آب و نوع پرتاب آب تا چند متر می باشد که هر کدام برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و بسته به استخر و نوع ماهی ها باید از اسپلش مناسب استفاده کرد.

هر کدام از اسپلش ها دارای قفل و پهنایی قارچی متفاوتی هستند که اگر از استخر بزرگ تر از قطره قارچ باشد توسط اسپلش آب بیرون از استخر ریخته می شود و هدر خواهد رفت بنابراین باید قطر قارچی که اسپلش، تولید می کند کمتر از عرض استخر باشد.

از لحاظ وزن با هم نیز تفاوت دارند که وزن اسپلش هواده نباید بیش از حد مجاز باشد زیرا برای نگه داشتن دستگاه بر روی آب نیز باید هزینه زیادی انجام شود. اگر اسپلش سبک باشد روی آب شناور می ماند.

از لحاظ جابجایی آب، به شکل هندسی پره های آن و عمق مکش آن متفاوت است و باید منبع اسپلش که یک منبع برق تک فاز یا سه فاز باشد در دسترس باشد.

بازار پخش اسپلش استخر ماهی

بازار پخش اسپلش استخر ماهی اسپلش هوادهی ماهی از طریق فروشگاه های اینترنتی فروخته می شوند. می توان بدون واسطه از طریق سایت به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید. خریدها در کوتا ترین زمان به تمامی نقاط ایران ارسال می شوند.

قیمت دقیق به علت وجود نوسانات در بازار در این قسمت ذکر نشده است. با توجه به این که مدل‌های مختلفی با قیمت متفاوتی وجود دارد، می‌توانید از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت کنید. ارائه خدمات پاسخگویی به صورت همه روز و ۲۴ ساعته انجام می شود.

اسپلش ها به عنوان یکی از محصولات صادراتی از ایران به کشورهای همسایه ارسال می شود که خوشبختانه به علت داشتن کیفیت بالا توانسته است جایگاه خود را در بازار حفظ کند و تولیدکنندگان برای اینکه نیاز داخلی و خارجی را برطرف کنند شبانه روزی بفالیت می پردازند تا تولیدات خود را افزایش می دهند تا بتوانند نیاز بازار را تامین کنند.

به شما این اطمینان را می‌ دهیم که از خرید خود پشیمان نخواهید شد، زیرا کیفیت لازم را دارد. ما هیچ گاه تبلیغ نمی‌کنیم، این سابقه کاری درخشان و طولانی ما می باشد که تضمین کننده کیفیت است به دست آوردن رضایت شما مشتریان عزیز یکی از اهداف اصلی ما به شمار می رود که همیشه در تلاش هستیم به این هدف برسیم. شما می‌ توانید با ما تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما