قیمت فروش هواده پدل ویل

قیمت هواده پدل ویل، به دلیل میزان افزایش کارایی این دستگاه در صنعت شیلات بسیار متفاوت و گوناگون است، به همین خاطر افراد برای خرید این محصول، به دنبال یک کالا با کیفیت و با قیمت مناسب هستند. مجموعه ما یکی از مجموعه های تولیدی در زمینه انواع پمپ های هواده محسوب می شود که سعی می کند یک محصول با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب را در بازار عرضه کند.

قیمت فروش هواده پدل ویل

اساس کار هواده پدل ویل چگونه است؟

اساس کار هواده پدل ویل چگونه است؟ اساس کار پدل ویل در پروانه هایی است که بر سطح آب به صورت عمود می چرخند و آب استخر پرورش آبزیان را به شکل قطرات ریز به طرف بالا پرتاب می کنند و بخشی از اکسیژن هوا را در آب حل می کنند. در پدل ویل پروانه هایی وجود دارد که باعث امواج آب می شود که با این کار می تواند حجم آمونیاک، دی اکسید کربن، هیدروژن و…داخل آب را کاهش دهد.

دستگاه هواده پدل ویل به صورت شناور بر روی آب عمل می کند و برای هوادهی در استخر پرورش میگو و آبزیان بسیار مناسب و مفید است. هواده پدل ویل به صورتی طراحی شده است که در استخر های خاکی هم کاربرد دارد و با قابلیت هوادهی و جریان سازی بسیار عالی درست شده است که باعث تهویه آب شده و به آبزیان و ماهیان آسیبی نمی رساند.

کار دستگاه هواده پدل ویل تامین اکسیژن داخل استخر پرورش ماهی و میگو است. این دستگاه برای پرورشگاه های ماهی و میگو کارایی بسیار مهمی دارد که به شکل قابل توجهی باعث انتقال اکسیژن به داخل آب می شود.

این دستگاه به دو صورت ساخته می شود، هم به صورت نمونه های خارجی و هم نمونه های ایرانی که با کیفیت بالا در بازار وجود دارند که برای تولید آنها همه ی استاندارد های بین المللی رعایت شده است. که این محصول در مناطق شمال و جنوب ایران که مرکز پرورش ماهی و میگو هستند بیشترین کاربرد را دارد.

یکی از کارهای هواده پدل ویل این است که میزان مصرف انرژی این هواده پایین است و برای آب های کم عمق بسیار مناسب است و باعث گل آلود شدن آب هم نمی شود. دستگاه هواده پدل ویل در دو جهت افقی و عمودی جریان سازی آب را انجام می دهد و به آبزیان داخل استخر آسیب نمی رساند.

اساس کار این هواده پروانه های آن هست که در دو مدل ۴ و ۶ پروانه ای تولید می شود و می تواند به صورت عمودی و افقی چرخش پیدا کند و بسیار مفید است و در جریان چرخش، با پرتاب کردن آب به هوا بخش مهمی از اکسیژن آب را تامین می کند.

بهترین مکان برای بهره بری از این هواده پدل ویل قسمت های جنوبی و شمالی کشور است. از لحاظ پرورش میگو، مناسب بودن آب و هوای جغرافیایی و فصل های گرم سال و برای به جریان انداختن اکسیژن آب از هواده پدل ویل استفاده می شود.

اگر به اهمیت دستگاه هواده پدل ویل بپردازید باید بدانید که آبزیان اول به اکسیژن سپس به غذا احتیاج دارند. و یکی از ضروری‌ ترین کار ها تولید و تامین اکسیژن است که باید به صورت مداوم انجام گیرد. در گذشته برای این کار پرورش دهندگان آبزیان، آب استخر را تعویض می کردند که هم هزینه بر و هم وقت گیر بود و باید چند بار در هفته آب درون استخر را تعویض می کردند که دستگاه هواده پدل ویل به کمک پرورش دهندگان ماهی و میگو آمده است که با حرکت پارو مانند خود، این دستگاه اکسیژن داخل آب را افزایش می دهد.

کاربرد هواده پدل ویل در مزارع پرورش میگو

کاربرد هواده پدل ویل در مزارع پرورش میگو در مناطق جنوبی که هوا گرم است و افرادی که می خواهند به پرورش میگو بپردازند به دستگاه‌هایی برای این که اکسیژن را به داخل آب ببرند نیاز دارند. برای این که ممکن است در داخل آب میگو ها دچار کمبود اکسیژن شوند پس به دستگاه هواده پدل ویل نیاز دارند.

میگو یکی از آبزیانی است که در جاهای گرمابی به عمل می آید. اما نکته مهم و اساسی برای پرورش میگو تامین اکسیژن آب است تا سلامت آبزیان حفظ شود و به دلیل بالا رفتن دما، اکسیژن آب کاهش پیدا می‌کند و برای این که کمبود اکسیژن آب را جبران کنند به دستگاه هواده پدل ویل احتیاج دارید تا بتواند اکسیژن آب را تامین کند.

میزان مقاومت هواده پدل ویل

میزان مقاومت هواده پدل ویل میزان مقاومت هواده پدل، به میزان برون دهی آب و میزان فشاری است که به پدل ها برای ایجاد جریان و همچنین تصفیه آب وارد می شود. از این رو شما در زمان خرید باید به این نکته توجه بسیار داشته باشید که یک هواده پدل ویل مناسبی را برای فعالیت خود خریداری کنید که بتواند متناسب با حوضچه و یا استخر شما آب را به جریان بیندازد که این فعالیت به میزان مقاومت و فشار پدل بستگی دارد.

اصولا مقاومت هواده سطحی متناسب با کاری که برای محیط انجام می دهد، مناسب است. یعنی اگر شما فقط جریانی را می خواهید در سطح برای اکسیژن رسانی به آبزیان زیر آب انجام دهید، از این نوع هواده استفاده کنید که فشار آب را با قدرت تمام به سطح آب استخر پرورش ماهی منتقل می کند و در عین حال مقاومت خود را نیز حفظ می کند.

اما در سطح بعدی مقاومت، می توانیم درباره هواده پدالی و یا هواده کمبوجت صحبت کنیم. چون این هواده ها وظیفه ترکیب اکسیژن موجود در هوا را با سطح آب بر عهده دارند، به همین خاطر باید از مقاومت خاصی در برابر فرایند فرسایش برخوردار باشند. هواده پدالی یکی از رایج ترین پمپ های فشاری است که امروزه در اکثر استخر های پرورش ماهی از آن استفاده می کنند. چون هم قیمت مقطوعی دارد و هم کار با آن بسیار ساده و آسان است.

اما در نهایت با هواده اجکتوری در زمینه مقاومت رو به رو می شویم. قبل از اینکه میزان مقاومت این دستگاه را برای شما شرح دهیم، بهتر است که بدانید برای استفاده از این دستگاه، از یک متخصص حوزه شیلات و پرورش ماهی استفاده کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. اما این نوع پمپ هواده بسیار مقاوم بوده و در مقابله با عوامل فرسایشی عملکرد خوبی دارد. به گونه ای که استخر های بزرگ پرورش شیلات، از این نوع پمپ استفاده می کنند.

مراکز تولید هواده پدل ویل

مراکز تولید هواده پدل ویل همان طور که در متن بالا برای شما شرح دادیم، اولین و اساسی ترین وسیله مناسب برای پرورش ماهی و شیلات، پمپ هواده است. پس اگر شما یکی از فعالان این عرصه هستید، سعی کنید یک پمپ هواده پدل ویل مناسب را برای کار خود تهیه کنید تا در زمینه اکسیژن رسانی و موج دهی آب استخر با مشکل خاصی برخورد نکنید.

یکی از مجموعه های تولیدی در زمینه این نوع پمپ های صنعتی، مجموعه ما است که سعی کرده یک محصول عالی و درجه یک را برای شما مشتریان گرامی تولید کند تا در این زمینه، با خیالی راحت یک جنس اصل را تهیه کنید و با کیفیت تولید آبزیان خود را افزایش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما