مرجع خرید هواده اسپلش ایرانی

پمپ هواده اسپلش ایرانی با کیفیت بالا از طریق شرکت های مختلف توزیع می شود. این شرکت ها در اکثر شهر های ایران وجود دارند و مردم می توانند برای رفع نیاز خود به آنها مراجعه کنند. پمپ های گاز عرضه شده برای فروش در زمینه پرورش ماهی در انواع و اقسام مختلف موجود است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. شرکت ما نیز مرجع خرید هواده اسپلش ایرانی می باشد و این کالا را با قیمت خوبی به دست مشتری می رساند.

مرجع خرید هواده اسپلش ایرانی

مشخصات فنی هواده اسپلش ایرانی

مشخصات فنی هواده اسپلش ایرانی مشخصات فنی : در دو مدل تک فاز و سه فاز قدرت موتور: 2 و 1.5 اسب بخار برای استخرهای هوادهی با عمق 4-5-5 متر مناسب است. میزان هوادهی آب: 15 متر مکعب آب در دقیقه انتقال اکسیژن: 1600 گرم اکسیژن در ساعت در شرایط عادی دور موتور: 2800 دور در دقیقه نوع موتور: دائمی و اتوماتیک وزن موتور: 12.5 کیلوگرم (1.5 اسب بخار) و 13 کیلوگرم (2 اسب بخار)

چرخش: 90 درجه قابلیت تنظیم عمق تا 1 متر مصرف برق کم مناطق استفاده: تهویه آب و فاضلاب تخلیه گاز کم آبی اکسیژن احیا کننده رسوبات زمین مختل کردن لایه آب هواکش پاشش قارچ این دستگاه با پاشیدن آب سطح تماس زیادی با هوا ایجاد می کند و باعث جابجایی هوا و اکسیژن آب می شود و متقابلاً گاز های مضر محیط را حذف می کند و دمای آب را کاهش می دهد و همچنین لایه بندی آب را از بین می برد. مناطق استفاده: تهویه مناسب برای تصفیه آب و فاضلاب گاز زدایی در استخرهای پرورش ماهی سردآبی. کم آبی اکسیژن استفاده می شود.

کیفیت هواده اسپلش ایرانی

کیفیت هواده اسپلش ایرانی هواده اسپلش مرغوب پرورش ماهی، آنقدر نقش مهمی در صنعت پرورش ماهی ایفا می کنند که نداشتن آنها غیرممکن است. این دستگاه در سال های اخیر هم در بازار داخلی از نوع وارداتی و هم از نوع ایرانی که اغلب به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب، هواکش خارجی پرورش ماهی را خریداری می کنند، قابل خریداری است.

زمانی که این تکنولوژی وارد کارخانجات هواده های پرورش ماهی ایرانی شد، کیفیت دستگاه های ایرانی روز به روز افزایش یافت و امروز تقاضا برای دستگاه های پرورش ماهی ایرانی به حدی است که قابل پیش بینی نبود. همانطور که از نام این دستگاه پیداست، وظیفه ترکیب هوا و آب را بر عهده دارد. وقتی تعداد زیادی ماهی در حوضچه های مزرعه زندگی می کنند و رشد می کنند، قطعاً اکسیژن آب کمتر و کمتر می شود.

برای تامین اکسیژن ماهی باید هوا با آب ترکیب شود و آب به نحوی هوادهی شود. این نقش هواده مزرعه ماهی است. انواع عملکرد این دستگاه به شرح زیر است: مقدار اکسیژن محلول در آب را افزایش می دهد، میزان گازهای سمی موجود در آب را کاهش می دهد، سطح تماس آب به هوا را افزایش می دهد و غیره زیرا انواع هواده های پرورش ماهی و میگو در بازار بسیار زیاد است و باعث سردرگمی خریدار می شود.

در این صورت بهتر است خریدار از عملکرد، کارایی، قیمت، ویژگی های مثبت و منفی و تا اطلاع داشته باشد تا بتواند تجربه خرید بهتری داشته باشد. انواع هواده اسپلش پرورش ماهی به شرح زیر است:هواده اسپلش تک فاز، فن های جت هوایی، هواده های پدال ویل، هواده های پاشش و هواده های تداخلی و بسیاری موارد دیگر، آشنایی با هر یک از آنها از طریق سایت های آموزشی به راحتی امکان پذیر است.

انواع مدل های هواده اسپلش کدام است؟

انواع مدل های هواده اسپلش کدام است؟ دستگاه اسپلش، یکی از مهم ترین و پرفروش ترین تجهیزات تهویه موجود در بازار است. انواع اسپلش از نظر تکفاز یا سه فاز بودن، مشخصات فنی و قیمت فروش متفاوت است. مدل های مختلفی از جامپر های تک فاز و سه فاز در بازار وجود دارد که هر کدام از نظر قدرت موتور، مصرف انرژی و قدرت متفاوت هستند.

میزان اکسیژن تولید شده توسط هواده های اسپری کاملاً به مشخصات فنی آنها بستگی دارد. بنابراین پرورش دهندگان در هنگام خرید این دستگاه باید به مشخصات فنی آن توجه ویژه ای داشته باشند. انتخاب هواکش اسپری دقیقاً به اندازه استخر، نوع ماهی، تعداد ماهی و … بستگی دارد.

همیشه باید در نظر داشت که تجهیزات هوادهی تأثیر زیادی در رشد و نمو ماهی دارند. به همین دلیل بهتر است بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات هوادهی استخرهای پرورش ماهی را انتخاب کنید. انواع پاشش های موجود در بازار بسته به سازنده، تک فاز یا سه فاز، حجم اکسیژن تولیدی در ساعت، مصرف انرژی و … متفاوت است. باید بررسی و خریداری شود.

وب سایت ما با ارائه انواع پمپ هوادهی اسپلش ایران در خدمت شماست. برای خرید با ما تماس بگیرید. این دستگاه گاز هایی مانند آمونیاک و نیترات را که در سطح آب جمع می شوند و می تواند آسیب جدی به ماهی وارد کند را حذف می کند و آب را ایمن و غیرخطرناک می کند و ماهی می تواند سالم رشد کند. این دستگاه بسیاری از عوامل بیماری زا را از مزرعه پرورش ماهی خارج می کند و به ماهی اجازه می دهد در محیطی آرام و سالم رشد و نمو کند.

دارای موتور های ضد آب هستند و آب وارد موتور نمی شود. هواکش ها به طور مداوم کار می کنند و به دلیل وجود آب در موتور به راحتی خنک می شوند، بنابراین اسپلش بک در این حالت بسیار کم است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این است که نسبت به سایر هواکش ها ارزان تر است و همین امر آن را متفاوت می کند. اینکه این دستگاه نیز در دو دسته تکفاز و سه فاز می باشد، انتخاب افراد را با توجه به نیاز خود آسان می کند. ولتاژ 360 ولت – آمپر 4 آمپر – ظرفیت اکسیژن رسانی 3650 گرم – تعداد فاز سه فاز

هواکش سه فاز ایرانی با پرتاب آب متوجه اکسیژن رسانی آب می شود. دستگاه اسپلش در بالای سطح آب قرار دارد. در این روش گازهای مضر با پاشیدن آب و همچنین اکسیژن رسانی به آب از بین می روند. مانند گاز CO2. همچنین نصب آن آسان است و نیازی به تخصص خاصی ندارد. در این روش با پاشیدن آب دمای آب را نیز کاهش می دهد.

کاربرد ویژه هواده اسپری سه فاز ایران: استخرهای بتنی و پیش ساخته به عرض بیش از 1.5 متر کلر زدایی استخرها و سالن های پرورش میگو دارای استخر های کلرزنی گاز زدایی است. استخرها با آب تامین شده از چاه ها و گازهای محلول در آب می توان از آنها در استخرهای ماهی گرمابی با عمق کمتر از 1.5 متر استفاده کرد.

قیمت خرید هواده اسپلش ایرانی

قیمت خرید هواده اسپلش ایرانی فروش دستگاه هواده ماهی در اکثر شهر های ایران توسط فروشگاه ها و مراکز معتبر انجام می شود. در واقع نمایندگی های مجاز فروش شرکت های تولیدی در برخی استان های کشور فعالیت می کنند. از دیگر منابع دستگاه هوادهی ماهی می توان به سایت ها و فروشگاه های آنلاین اشاره کرد. هر یک از این مراکز فروش باید قابلیت عرضه انواع هواده های اسپری ایرانی و خارجی را داشته باشند. زیرا دستگاه هوادهی اسپلش یکی از پرفروش ترین تجهیزات هوادهی است که در بسیاری از کارگاه ها و مزارع پرورش ماهی نصب شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما