مرکز پخش جارو کف استخر

یکی از ملزومات هر استخر، جارو کف استخری است که برای جمع آوری و تمیز کردن مواد معلق سنگین و انباشته شده استفاده می شود. این مواد باعث کدر شدن آب استخر می شود. بهترین راه برای حذف ریزدانه ها استفاده از تعداد زیادی جارو در آب استخر است. همچنین جلبک های روی دیوار و کف را می توان با جارو تمیز کرد. در مرکز پخش خرید و فروش این محصول بصورت عمده صورت می گیرد.

مرکز پخش جارو کف استخر

مشخصات فنی جارو کف استخر

مشخصات فنی جارو کف استخر جارو استخری دستی این مدل جاروبرقی دارای دو مدل یکی بدون فیلتر و دیگری فیلتردار می باشد که در مدل های بدون فیلتر آب استخر با جاروبرقی کشیده می شود اما به استخر برنمی گردد و دور ریخته می شود. پس از برداشتن جاروبرقی و تمیز کردن آن دوباره به استخر فرستاده می شود. به طور کلی این جاروبرقی از قطعاتی مانند پمپ، فیوز برق، شلنگ مکش، گاری چرخدار، جاروبرقی و شلنگ خروجی تشکیل شده است.

جاروبرقی نیمه اتوماتیک استخر جاروبرقی نیمه اتوماتیک در پایین استخر قرار می گیرد که به پمپ تصفیه یا اسکراپر استخر متصل می شود. جارو استخری رباتیک تمام اتوماتیک استخر دارای پمپ قدرتمند و بدنه ای سبک و قابل حمل است که می تواند روی کف و دیواره های استخر حرکت و تمیز کند. آب استخر از طریق فیلترهای کارتریج داخل جاروبرقی فیلتر شده و به استخر باز می گردد.

بررسی کیفیت جارو کف استخر

بررسی کیفیت جارو کف استخر با توجه به اهمیت استفاده از جارو استخر، نقش آن در تمیز نگه داشتن دیوارها و کف استخر و استفاده گسترده از آن، شرکت های زیادی در زمینه تولید جارو استخر در مدل های مختلف فعالیت می کنند. البته باید توجه داشت که همه برندهای موجود از کیفیت بالا و قدرت پاک کنندگی خوبی برخوردار نیستند. و می توان گفت اگر هوشمندانه و با دانش کافی این سری لوازم جانبی را خریداری کنید، متاسفانه دستگاه با صرف هزینه، کارایی مطلوب را نخواهد داشت.

تنها خلاء انتخاب شده انرژی و زمان شما را هدر می دهد. یکی از بهترین جاروبرقی های استخر که به دلیل کیفیت بالا شهرت جهانی دارد، برند معتبر آمریکایی می باشد. این شرکت در ایالات متحده آمریکا و کالیفرنیا با تولید انواع لوازم جانبی استخر شروع به کار کرد و پس از دهه ها فعالیت در این زمینه توانسته به یکی از بهترین و مطرح ترین برندهای رقابت تبدیل شود.

با بهره گیری از آخرین دانش فنی و با بهره گیری از فناوری های روز، موفق به تولید و بازاریابی جارو استخر شور با بالاترین کیفیت و قدرت پاک کنندگی شده است. جاروبرقی های استخر، در دو مدل دستی و اتوماتیک در سایزها و ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود. یکی دیگر از ویژگی های این محصولات تعیین ابعاد استخر و تعیین مسیر نظافت است که حذف و فیلتر کردن آلودگی های دیوار و کف را در اسرع وقت برای کاربر آسان می کند.

فیلترهای قابل شستشو استفاده طولانی مدت را تضمین می کنند. چرخ های متحرک نیز حمل و نقل و جابجایی آن را آسان می کنند. برس های جارو، برای افزایش سطح تماس با زباله ها و آلودگی ها و حذف و فیلتر کردن بهینه فیلتر بدون اتلاف انرژی و آب طراحی شده اند. با توجه به این شرایط و تکنولوژی های روز به عنوان بهترین جارو استخر موجود در بازار شناخته می شود.

با توجه به متریال و بهره مندی از قطعات اصلی و درجه یک در ساخت لوازم جانبی توانسته است محصولاتی با کیفیت و با ماندگاری بالا تولید و عرضه کند. مدل دستی جاروبرقی استخر را طراحی و تولید می کند.

برس ها و سر پاک کننده ها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی به گوشه و کنار استخر می رسند و آلودگی های دیوار و کف را می توان در مدت زمان کوتاهی تمیز کرد. یکی از ویژگی های این محصولات سبک بودن آنهاست که بدون محدودیت می توان از آنها استفاده کرد.

کاربرد جاروبرقی این است که از طریق شیلنگ به اسکیمر متصل می شود و آب داخل محفظه را به داخل فیلتر تصفیه می کشاند. به این ترتیب می توان علاوه بر تمیز کردن دیوارها، فرآیند فیلتراسیون را تسریع کرد. به همین دلیل است که به عنوان یکی از بهترین پاک کننده های استخر در بازار شناخته می شوند.

انواع مختلف جارو کف استخر

انواع مختلف جارو کف استخر انواع جاروبرقی استخر: جاروبرقی استخر یکی از لوازم جانبی برای نگهداری استخر است، وظیفه جمع آوری و پاکسازی مواد و رسوبات معلق سنگین را بر عهده دارد. به طور کلی برای نگهداری و نظافت آب استخر از دو نوع جاروبرقی استفاده می شود، جارو دستی و جاروبرقی رباتیک استخر راه حلی جدید برای تمیز کردن و لایروبی استخرها از لجن و آلودگی های انباشته شده در کف استخر است.

جاروبرقی رباتیک استخر یک دستگاه تمام اتوماتیک است که حتی در برخی مدل ها می تواند دیواره استخر را تمیز کند. نحوه کار با جاروبرقی رباتیک استخر: قبل از استفاده از جاروبرقی رباتیک، سیستم تمیز کردن استخر را خاموش کنید. برای قرار دادن تمام اجسام شناور و ذرات معلق در آب. همچنین می توانید از سولفات آلومینیوم یا جوهر نمک استفاده کنید.

یک روز قبل از جارو کردن با جاروبرقی ربات، سولفات آلوم (به عنوان محلول مایع) را در آب استخر بریزید. این اجازه می دهد تا ذرات بیشتری ته نشین شوند. تنظیمات لازم را روی جاروبرقی انجام دهید و سپس آن را در آب بیندازید. در پایان زمان داده شده به دستگاه و پس از انقضای آن، جاروبرقی را از استخر خارج کنید. فیلترهای جاروبرقی رباتیک را تمیز کنید. خواهید دید که آب استخر شما تمیز و قابل استفاده است. عملکرد جاروبرقی استخر دستی مانند جاروبرقی خانگی است. به عنوان یکی از لوازم جانبی استخر، این جاروبرقی شامل یک دستگاه پمپ جاروبرقی روی ماشین برای کارکرد آسان می باشد.

برای قسمت مکش یک شیلنگ استخری مخصوص تعبیه شده است که با توجه به ابعاد و عمق استخر ابعاد متفاوتی دارد. از صافی می توان به عنوان جاروبرقی برای جلوگیری از ورود ذرات درشت به پمپ جاروبرقی و هواگیری پمپ، جاروبرقی برای تمیز کردن کف و دیواره های استخر، دسته تلسکوپی استفاده کرد.

مرجع خرید جارو کف استخر

مرجع خرید جارو کف استخر در مرکز خرید جارو استخر اصفهان می توانید مدل های متنوعی از این محصول را مشاهده کنید که هر کدام با قیمت های متفاوتی هستند. این محصولات ایران به بهترین شکل ممکن تولید می شوند و البته نمونه های خارجی هم موجود هستند. قیمت جاروبرقی استخر رباتیک از طریق سایت های معتبر فعال در این زمینه قابل مشاهده است. شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که این محصول را با درجات مختلف عرضه می کنند. آنها محصولات با کیفیت تولید می کنند و آن را به طرق مختلف به بازار عرضه می کنند. محصولات با توجه به کیفیت و اندازه، قیمت های متفاوتی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما