مرکز تولید هواده پدل ویل ۳ اسب

یکی از دستگاه هایی که به صورت شناور روی آب قرار گرفته و به منظور هوادهی در مزارع ماهیان گرمابی و مزارع میگو مورد استفاده قرار می گیرد و از خود کارایی های مفیدی را بروز خواهد داد، هواده پدل ویل می باشد. این دستگاه قادر به حذف دی اکسید کربن، متان، هیدروژن و … از ساختار آب بوده و در نتیجه اکسیژن بیشتری را به آبزیان می رساند. اما در معرفی یکی از بهترین مدل های ارائه شده از آن که توسط مرکز تولید تخصصی این تجهیزات ارائه گشته، می توان هواده پدل ویل ۳ اسب را نام برد.

 

کاربرد انواع هواده پدل ویل ۳ اسب

انواع پدل ویل پرورش ماهی
انواع پدل ویل پرورش ماهی – فارود صنعت

دستگاه هواده پدل ویل از سری دستگاه های مجهز به پروانه های چرخنده ای است که روی سطح آب به چرخش درآمده و باعث پرتاب شدن قطرات ریز آب به هوا شده و از این طریق منجر به حل شدن قسمتی از اکسیژن هوا در آب خواهند شد.
همچنین پروانه هایی که در این دستگاه قرار گرفته اند، ترکیبات مضر آب را از داخل آن حذف نموده و در نتیجه بستر بهتری را برای زیست و رشد بهتر انواع آبزیان مانند ماهیان و میگوها فراهم می آورند.

اما در قسمت نخست گفته شد که یکی از مدل های بسیار خوب ارائه شده از این محصول که با کاربرد بالایی مواجه گشته، هواده پدل ویل 3 اسب است که میزان قدرت زیادی را دارا بوده و اگر بخواهیم انواع هواده پدل ویل را نام ببریم، شامل موارد زیر خواهند شد:

  1. دستگاه هواده پدل ویل 4 پروانه ای
  2. دستگاه هواده پدل ویل 6 پروانه ای

در رابطه با کاربرد این مدل ها باید گفت که هر دو آنها باعث تهویه بهتر آب شده و میزان اکسیژنی که منتقل می نمایند، برابر با 2/59 کیلو در هر ساعت بوده و از راندمان کاری فوق العاده که معادل 1/71 کیلو اکسیژن است، می باشد.

قیمت روز هواده پدل ویل ۳ اسب

قیمت هواده پدل ویل
قیمت هواده پدل ویل – فارود صنعت

با توجه به اینکه مدل های متعددی از هواده پدل ویل 3 اسب در بازار دیده می شود، بنابراین می توان گفت که قیمت هواده مورد نظر نیز از رده های متفاوتی برخوردار خواهد بود.
البته قیمت روز این دستگاه با توجه به عوامل دیگری همچون راندمان کاری، قدرت موتور، برند محصول و … نیز برآورد خواهد شد.

حال بهتر است پیش از خرید و استعلام دقیق قیمت هواده پدل ویل، حقایقی را نیز در رابطه با مزایای دستگاه هواده پدل ویل بدانید که عبارتند از:

  • میزان کیفیت آب با استفاده از این دستگاه، بسیار بالا خواهد رفت.
  • نحوه کار آن به صورتی است که هیچ گونه صدمه ای را متوجه آبزیان نخواهد کرد.
  • در استخرهای کم عمق، از آلوده کردن آب جلوگیری می کند.
  • مصرف انرژی آن پایین و راندمان دستگاه نیز بالاست.

سوالات متداول شما

از کجا بهترین هواده پدل ویل پرورش ماهی بخریم؟

مجموعه فارود صنعت با در ارتباط بودن با بزرگترین مراکز تولید کننده انواع تجهیزات پرورش ماهی، خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت را برای شما خریداران فراهم می آورد.

سفارش آنلاین هواده پدل ویل امکان پذیر است؟

شما می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، پس از انجام مشاوره رایگان با مشاورین مجموعه ما، سفارش آنلاین خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما